2012-09-12, 11:25
Medlem
Innan ni tar bort den igen och lnkar mig till en trd som svarar noll av mina frgor "MOD" s ls igenom.

Jag har Windows 7 installerat vill installera nytt, jag har USB med windows 7 i allt ska funka fint med fr fortfarande ett felmeddelande som sger.

"Load Driver. A required CD/DVD drive device driver is missing. If you have a driver floppy disk, CD, DVD, or USB flash drive, please insert it now. Note: If the Windows installation media is in de CD/DVD drive, you can safely remove it for this step."

Jag har testat att byta bootorder, "brnt om" windows 7 p USB stickan testat olika windows 7 versioner och alltid samma felmeddelande. Det r inget som har med XP att gra, och inget som kommer hjlpa att skumma igenom 500 posts som skulle ta dagar att lsa igenom.

Om ngon haft liknande problem eller vet hur man fixar svara grna.

//
2012-09-12, 11:30
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frukoststol
Innan ni tar bort den igen och lnkar mig till en trd som svarar noll av mina frgor "MOD" s ls igenom.

Om du klickar p din fregende trd s hade du sluppit och fr en varning fr korspostning. Dina frgor behandlas i samlingstrden som har rubriken -> *** Trden om att formatera, installera, ominstallera, skerhetskopia Windows

Hll din diskussion dr om du nu vill slippa lsta trdar och eventuella varningar.

//Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in