Citat:
Ursprungligen postat av HyndeFitta
.
Citat:
Ursprungligen postat av Spose
.
Citat:
Ursprungligen postat av Inte.viktigt
.
Citat:
Ursprungligen postat av BlackJewel
.
Citat:
Ursprungligen postat av Quazzimodo
.
Citat:
Ursprungligen postat av negete
.
Vill börja med att säga att jag är oerhört tacksam för alla era svar och jag ska försöka testa det mesta, vill verkligen bli av med det här.
Spose, Jag har hört det förut faktiskt men inte tänkt på det, dock byter jag redan lakan ganska ofta tycker jag själv. Annars har jag hört något om att sova på en nytvättad handduk, fungerar det tro?
Märker att många har påpekat solarium, kan vara ärlig och säga att det har jag faktiskt aldrig tänkt på förut, antar att det fungerar ganska bra eftersom att ni är ett par som säger det? Ska absolut skriva ner det på min to-do-list!
Skrivit ner Roaccutan, ska läsa lite mer om det, har inte riktigt testat medicinering förutom olika krämer och skrubbningar.
Ångbadet låter faktiskt intressant, ännu bättre låter det skön även fast jag ska sitta där i en timme. Det är något jag absolut kan tänka mig att testa, ska spara mig lite tid till det bara, gör det någon skillnad hur stort mellanrum det är mellan dagarna som jag gör det på eller kan jag göra det på t.ex. måndag & lördag?
Till Quazzimodo: 182cm, 75.4kg, Man. 78cm runt midjan.
Min kost är väl inte så någorlunda egentligen, äter inte så mycket frukost (aldrig gjort) lunch äter jag vad som finns i skolan, d.v.s aldrig något fruktansvärt onyttigt (håller mig också i form).
Äter inte så mycket choklad, kan hända att det blir en ruta eller två i veckan, verkligen inte mer än så! Vad jag själv vet är jag inte stressad ett dugg, skolan har precis börjat och vi börjar komma igång med våra arbeten, känns ganska skönt.
Inga preventivmedel, inte heller andra läkemedel, och slutligen nej, inget smink!
Hmm, låter inte så fel negete, något jag får testa, att basta är ju inte något man säger nej till direkt!