hej!
jag har en äldre LG-modell (E400) som jag köpte för ungefär 3 månader sen. inatt innan jag la mig såg jag att batterinivån var låg och bestämde mig för att ladda över natten. när jag vaknade på morgonen såg jag att batterinivån hade sjunkit ännu mer, istället för att laddas, trots att jag hade kopplat i laddaren i eluttaget.
efter det tog jag ur laddaren, startade om telefonen, och försökte igen. laddaren ger respons och batterisymbolen får en sån där "blixtsymbol" på sig som visar att det laddas. men grejen är att det inte får någon effekt ändå. det står att det laddas, men när jag kollar telefonen igen efter en stund ser jag att batterinivån sjunkit ännu mera. nu har jag stängt av telefonen helt och satt i laddaren igen. telefonen är alltså avstängd och på displayen visas det nu en batterisymbol som blinkar rött i ena änden. att den blinkar rött beror på att batteriet var så lågt när jag stängde av tänker jag. men jag har snart haft telefonen inkopplad i en timme och det blinkar fortfarande rött. vid det här laget borde det väl ha blivit grönt.
jag har laddat över natten tidigare och det har varit utan problem. jag laddade den senast igår på förmiddagen och då funkade allt perfekt. nu vet jag inte vad jag ska göra eller vad felet kan vara. någon som har varit med om liknande? behöver verkligen att min telefon fungerar...