2012-09-06, 20:44
Medlem
BLODSPAKTs avatar
Jag var precis ute på en joggingtur och hörde då något som lät som en skottlossning. Det var kanske 10 skott som avlossades. ca 5 st först, sen var det ett mellanrum på 20-30 sekunder, och sen ca 5 skott till med ojämna mellanrum (några sekunder mellan varje). Någon minut efter det så hörs sirener, det gör det fortfarande och nu har det gått ca 15-20 min sedan skottlossningen.

Jag har redan kikat på polisens hemsida men kan tyvärr inte hitta något där.

Någon som har sett eller hört något?
Citera
2012-09-06, 20:49
Bannlyst
Du borde ju märka om det dyker upp poliser eller om du hör sirener eller ser helikopetrar?
I övrigt: är du beväpnad när du joggar i dessa niggerområden?
Citera
2012-09-06, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akinator
Du borde ju märka om det dyker upp poliser eller om du hör sirener eller ser helikopetrar?
I övrigt: är du beväpnad när du joggar i dessa niggerområden?

Intressant va ute med flickvännen och min Rottis i dag i skogarna runt Hallonbergen och stötte ihop med märklig man - som definitivt va på flykt...Har du hört mer?
Citera
2012-09-06, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomViskar
Intressant va ute med flickvännen och min Rottis i dag i skogarna runt Hallonbergen och stötte ihop med märklig man - som definitivt va på flykt...Har du hört mer?

Om Hallonbergen, Rottweilers eller din flickvän?
Nej, inget. Vad får dig att tro att jag skulle ha insikt i denna eventuella skottlossning?
Citera
2012-09-06, 22:05
Medlem
Hellsfates avatar
Skottlossning i Tensta, Stockholm

Det var precis ett stort gäng bråk i Stockholm förorten Tensta. Flera personer var på plats med batonger, knivar, baseboll trän, klubbor, hand vapen och AK47or. Flera personer blev grov misshandlade och tiotal skott avfyrades. Polisen kom efter 10 min och än så länge har ingen blivit gripen. Det var över 50 pers inblandade. En bil har en skott skada på framrutan på passagerar sidan.
Konstigt att det inte står något i Aftonbladet..

Varför tar det en sån tid för polisen att komma? Tänk om ett litet barn blev träffad för fan. Jävla idiot som skjuter mitt i en gård
Citera
2012-09-06, 22:22
Bannlyst
Nu skämtar du va?
Citera
2012-09-06, 22:27
Medlem
JasonVs avatar
Lägg upp en bild då!
Citera
2012-09-06, 22:38
Bannlyst
Nu har det ändå gått en stund sedan trådstart.
Känns lite för bisarrt för att det inte skulle vara ute info om situationen är sådan som TS beskriver.

Antingen är det kraftigt överdrivet eller lögn.
Citera
2012-09-06, 22:43
Medlem
Kan i alla fall bekräfta att jag mötte 4-5 polisbilar som verkade vara på väg mot det området.
Citera
2012-09-06, 22:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hui
Kan i alla fall bekräfta att jag mötte 4-5 polisbilar som verkade vara på väg mot det området.

Okej, men då måste det vara något slags rackartyg på gång.
AK47r låter ju i grövsta laget om vissa tänkt sig att slåss med klubbor - men vad fan vet man om hur dessa raketforskare tänker.

Jag utgår, en aning fördomsfullt, om att det rör sig om niggers.
Citera
2012-09-06, 23:05
Medlem
Hellsfates avatar
Citat:
Nu skämtar du va?

Varför ska jag ljuga om nått sånt här? Vad vinner jag på det? Jag skriver bara vad jag vet. Vänta tills imorgon så kan du själv få läsa om det om det nu står i tidningarna..
Citera
2012-09-06, 23:05
Bannlyst
Citat:
Okej, men då måste det vara något slags rackartyg på gång.
AK47r låter ju i grövsta laget om vissa tänkt sig att slåss med klubbor - men vad fan vet man om hur dessa raketforskare tänker.

Jag utgår, en aning fördomsfullt, om att det rör sig om niggers.

Finns det något annat i Tensta?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in