Citat:
Ursprungligen postat av Xacuti
Det började med SkelettKvinnan som även troligen är nekrofil.
Nu har vi SkelettPappan, vad har har för hemligheter och lik i garderoben måntro?
Jag väntar med spänning på ankomsten av SkelettMamman och alla andra medlemmar i denna familj.
Välkomna till tråden, dörren är öppen!
Här på FlashBack kan ni alla argumentera för er rätt att skymfligen behandla likdelar. Om ni möter motstånd och argumenten tar slut, då kan ni alltid hota och skrämma era meningsmotståndare.
I min mening har tråden kvävts och kritiska skribenter skrämts till tystnad med resultatet att div parafiler, galenpannor, ultraliberaler och andra som helt saknar moral är de enda som nu hörs. Med det sagt så lämnar jag tillsvidare tråden och ser fram emot rättegången i HovR.
1: Helenas skelett är köpta av ett stort internationellt företag som säljer skelett och skelettdelar till samlare, professorer, skolor, konstnärer, museum och lärare.
2: Här på flashback får endast personer med störst rygg för ryggdunknig plats. I detta fall är ni kriminal-romantiker som inget annat önskar en äkta Jack the Ripper eller Dracula. Vi andra som försöker hålla sans i er hysteriska längtan efter en tvättäkta dödnazistpeddonekrofil fått på tassen så fort vi bara öppnat munnen. Säger man att allt kan vara trollning så är man själv nekrofil och skelettknullare.
(Förstå att det är du/ni som hysteriskt måste få det till att Helena är allt det ni påstår) Allt ni påstår är en dröm, en fantasi eller på sin höjd en Teori.
3: en pappa som försvarar sitt barn som blir utfläkt som en häxa på flashback anser du vara Skelettpappan. Eftersom försvarar man en oskyldig människa från hysteriska hyenor så är man själv pedofil, nekrofil eller i alla fall mentalt sjuk.
Jag vill nog säga tvärtom. En pappa som inte försvarar sin dotter under en häxprocess av ett gäng anonyma religiösa galningar är en dålig pappa. Han bör avsäga sig rollen som far och syssla med något annat.
4: i min mening har tråden våldtagits av hysteriska religiösa tokstollar som du och MrsMagoo som inget annat vill än att hitta en egen frankenstein. En häxa ni kan visa omvärlden att ni hittade och själva satte eld på, i samhällets intresse såklart.
99% av alla inlägg i tråden är fantasi, hysterisk moralism och allmänt kärringskvaller.
I waybackmachine om 10 år kommer skolor forska i 2000-talets häxprocesser.
Hur kommer det sig att folk tog livet av sig på 2000 talet när de inte ens var dömda eller misstänkta för att vara häxor.
Jo framtiden här har ni svaret. Hysteriska asgamar som inget annat vill än att se sin egna fantasi om tomtar och troll ska vara sanning.
Det roliga här är att dessa hysteriska asgamar mer än gärna även bränner personer helt utanför deras privatutredning på bål. Pappan, vännen, mamman, brodern, ex-Flickvänner..
Shit, tänk om Helena får ett skelettbarn som vi kan hänga ut som skelettbarnet.
P.S. Hört rykten att Helena har en kusin som är människa. Skelettkusinen?