2013-01-26, 22:51
Medlem
KiaWs avatar
OT raderat.

/Mod
Citera
2013-01-27, 01:19
Medlem
cunthunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xacuti
Det började med SkelettKvinnan som även troligen är nekrofil.
Nu har vi SkelettPappan, vad har har för hemligheter och lik i garderoben måntro?
Jag väntar med spänning på ankomsten av SkelettMamman och alla andra medlemmar i denna familj.
Välkomna till tråden, dörren är öppen!
Här på FlashBack kan ni alla argumentera för er rätt att skymfligen behandla likdelar. Om ni möter motstånd och argumenten tar slut, då kan ni alltid hota och skrämma era meningsmotståndare.

I min mening har tråden kvävts och kritiska skribenter skrämts till tystnad med resultatet att div parafiler, galenpannor, ultraliberaler och andra som helt saknar moral är de enda som nu hörs. Med det sagt så lämnar jag tillsvidare tråden och ser fram emot rättegången i HovR.

1: Helenas skelett är köpta av ett stort internationellt företag som säljer skelett och skelettdelar till samlare, professorer, skolor, konstnärer, museum och lärare.

2: Här på flashback får endast personer med störst rygg för ryggdunknig plats. I detta fall är ni kriminal-romantiker som inget annat önskar en äkta Jack the Ripper eller Dracula. Vi andra som försöker hålla sans i er hysteriska längtan efter en tvättäkta dödnazistpeddonekrofil fått på tassen så fort vi bara öppnat munnen. Säger man att allt kan vara trollning så är man själv nekrofil och skelettknullare.

(Förstå att det är du/ni som hysteriskt måste få det till att Helena är allt det ni påstår) Allt ni påstår är en dröm, en fantasi eller på sin höjd en Teori.

3: en pappa som försvarar sitt barn som blir utfläkt som en häxa på flashback anser du vara Skelettpappan. Eftersom försvarar man en oskyldig människa från hysteriska hyenor så är man själv pedofil, nekrofil eller i alla fall mentalt sjuk.

Jag vill nog säga tvärtom. En pappa som inte försvarar sin dotter under en häxprocess av ett gäng anonyma religiösa galningar är en dålig pappa. Han bör avsäga sig rollen som far och syssla med något annat.

4: i min mening har tråden våldtagits av hysteriska religiösa tokstollar som du och MrsMagoo som inget annat vill än att hitta en egen frankenstein. En häxa ni kan visa omvärlden att ni hittade och själva satte eld på, i samhällets intresse såklart.
99% av alla inlägg i tråden är fantasi, hysterisk moralism och allmänt kärringskvaller.

I waybackmachine om 10 år kommer skolor forska i 2000-talets häxprocesser.

Hur kommer det sig att folk tog livet av sig på 2000 talet när de inte ens var dömda eller misstänkta för att vara häxor.
Jo framtiden här har ni svaret. Hysteriska asgamar som inget annat vill än att se sin egna fantasi om tomtar och troll ska vara sanning.

Det roliga här är att dessa hysteriska asgamar mer än gärna även bränner personer helt utanför deras privatutredning på bål. Pappan, vännen, mamman, brodern, ex-Flickvänner..

Shit, tänk om Helena får ett skelettbarn som vi kan hänga ut som skelettbarnet.

P.S. Hört rykten att Helena har en kusin som är människa. Skelettkusinen?
Citera
2013-01-27, 01:30
Medlem
cunthunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunnyljung
Intressant länk!

I Växjö har man tänkt till och gett skolskelettet "Benjamin" ett värdigt avslut

http://m.sverigesradio.se/artikel/4907690?programId=106

Uttalande från Mats Lindblad, Svenska kyrkan

Han gör alltså skillnad mellan "avliden" och "skelett av avliden person", något som jag tror kan vara ganska viktigt i det här fallet.

Inte desto mindre blev Mats Lindblads beslut att skelettet i fråga skulle gravsättas.
Han rekommenderar att man behandlar även andra undervisningsskelett på "ett bra och värdigt sätt" och försöker få dem dem begravda när de fyllt sitt syfte.

Här tror jag att du är (minst) en viktig drivkraft på spåren!
Kanske rädslan för förlorat människovärde?

Visst bör vi visa respekt för de dödas kvarlevor, men inte till den grad att vi mister respekten för de levande ...!

Jag som ateist då. Mer skymfigt än en kristen begravning kan jag inte tänka mig.

Jag skänker mina organ när jag dör, jag har inga krav på att personen som får dem ska vara på ett visst sätt. Jag skänker min döda köttbit till kropp och skelettet till forskning och utbildning. Vill en samlare ha mig är det ok också.

Finns det några tvivel på att skelettet man köpt lagligt via en "skelett-förmedlare" får man ju ta ansvaret med de. Inte köparen eller samlaren.

Mats håll mitt skelett borta från din högfärdiga jordsättning. Annars kommer jag tillbaka och spökar för dig och din familj.
Citera
2013-01-27, 01:33
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av cunthunter
1: Helenas skelett är köpta av ett stort internationellt företag som säljer skelett och skelettdelar till samlare, professorer, skolor, konstnärer, museum och lärare.

2: Här på flashback får endast personer med störst rygg för ryggdunknig plats. I detta fall är ni kriminal-romantiker som inget annat önskar en äkta Jack the Ripper eller Dracula. Vi andra som försöker hålla sans i er hysteriska längtan efter en tvättäkta dödnazistpeddonekrofil fått på tassen så fort vi bara öppnat munnen. Säger man att allt kan vara trollning så är man själv nekrofil och skelettknullare.

(Förstå att det är du/ni som hysteriskt måste få det till att Helena är allt det ni påstår) Allt ni påstår är en dröm, en fantasi eller på sin höjd en Teori.

3: en pappa som försvarar sitt barn som blir utfläkt som en häxa på flashback anser du vara Skelettpappan. Eftersom försvarar man en oskyldig människa från hysteriska hyenor så är man själv pedofil, nekrofil eller i alla fall mentalt sjuk.

Jag vill nog säga tvärtom. En pappa som inte försvarar sin dotter under en häxprocess av ett gäng anonyma religiösa galningar är en dålig pappa. Han bör avsäga sig rollen som far och syssla med något annat.

4: i min mening har tråden våldtagits av hysteriska religiösa tokstollar som du och MrsMagoo som inget annat vill än att hitta en egen frankenstein. En häxa ni kan visa omvärlden att ni hittade och själva satte eld på, i samhällets intresse såklart.
99% av alla inlägg i tråden är fantasi, hysterisk moralism och allmänt kärringskvaller.

Hur kommer det sig att folk tog livet av sig på 2000 talet när de inte ens var dömda eller misstänkta för att vara häxor.
Jo framtiden här har ni svaret. Hysteriska asgamar som inget annat vill än att se sin egna fantasi om tomtar och troll ska vara sanning.

Det roliga här är att dessa hysteriska asgamar mer än gärna även bränner personer helt utanför deras privatutredning på bål. Pappan, vännen, mamman, brodern, ex-Flickvänner..

Varför tror du det är trollning,och vem menar ni har trollat? Svårt veta om du menar H eller någon annan.
Citera
2013-01-27, 01:44
Citat:
Jag som ateist då. Mer skymfigt än en kristen begravning kan jag inte tänka mig.

Jag skänker mina organ när jag dör, jag har inga krav på att personen som får dem ska vara på ett visst sätt. Jag skänker min döda köttbit till kropp och skelettet till forskning och utbildning. Vill en samlare ha mig är det ok också.

Finns det några tvivel på att skelettet man köpt lagligt via en "skelett-förmedlare" får man ju ta ansvaret med de. Inte köparen eller samlaren.

Mats håll mitt skelett borta från din högfärdiga jordsättning. Annars kommer jag tillbaka och spökar för dig och din familj.
Hur kan du som ateist tro på spöken? Tror du alla benrester som fanns hemm a hos H hade önskan att hamna där?Är det ett brott som begåtts om det går att bevisa at dom som levande hade en önskan om att begravas i vigd jord tex lika mycket som du inte skulle vilja det?
Citera
2013-01-27, 01:50
Citat:

Borde inte H ha reklamerat kraniumet som hade jordrester kvar om nu allt är köpt på företaget du nämde,benen på bilderna ser ju ut att vara väl rengjorda.
Citera
2013-01-27, 01:52
Medlem
cunthunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlenFikus
Varför tror du det är trollning,och vem menar ni har trollat? Svårt veta om du menar H eller någon annan.

Jag tror inte Helena är en lik-knullare, gravplundrare eller har knullat nydöda självmördare.
Jag tror Helena är en väldigt udda person som med hjälp av droger, alkohol och kanske personliga problem har sagt och skrivit saker för att chocka och göra sig själv mer spännande än vad hon i själva verket är.

Allt som pekar på att hon är en nekrofil kan lika enkelt, om inte enklare förklaras med droger, alkohol och dålig självkänsla. Dock har ni redan startat processen med denna hängning och jag vet att ni kommer fortsätta..
Citera
2013-01-27, 01:54
Medlem
cunthunters avatar
Citat:
Borde inte H ha reklamerat kraniumet som hade jordrester kvar om nu allt är köpt på företaget du nämde,benen på bilderna ser ju ut att vara väl rengjorda.

Vilket kranium menar du då?
Vad menar du med rengjorda?
Citera
2013-01-27, 02:01
Citat:
Vilket kranium menar du då?
Vad menar du med rengjorda?
Ett kranium ska efter undersökning ha konstaterats ha jordrester kvar vad jag läst långt tillbaka i tråden,tror det nämns även i fup på nåt ställe.Företaget du nämde var det nån länk till också tidigare i tråden ,alla dessa ser ordentligt rengjorda ut och steriliserade.
Senast redigerad av KlenFikus 2013-01-27 kl. 02:04.
Citera
2013-01-27, 02:20
Medlem
cunthunters avatar
Citat:
Ett kranium ska efter undersökning ha konstaterats ha jordrester kvar vad jag läst långt tillbaka i tråden,tror det nämns även i fup på nåt ställe.Företaget du nämde var det nån länk till också tidigare i tråden ,alla dessa ser ordentligt rengjorda ut och steriliserade.

Har skrivit det innan att skallen med jord är svårast att få ett enkelt svar på.
Men polisen och åklagare verkar inte göra någon större grej av det så antagligen finns det en anledning till det.

Hon grävde ner en skalle i jorden för att se vad som hände.
Hon använde skallen som en kruka?

Gissar på att svaret på denna gåta precis som alla andra svar från HL är både enklare och mer trolig än mord, gravplundring pedofilinazism.

Men visst är det fräckare om skallen var Palmes eller en nydöd bäbis
Citera
2013-01-27, 02:49
Citat:
Har skrivit det innan att skallen med jord är svårast att få ett enkelt svar på.
Men polisen och åklagare verkar inte göra någon större grej av det så antagligen finns det en anledning till det.

Gissar på att svaret på denna gåta precis som alla andra svar från HL är både enklare och mer trolig än mord, gravplundring pedofilinazism.

Förklaringen sägs väl vara att det inte går att spåra var jorden kommer ifrån och därav försvinner ju det som hållbart bevis i en rättegång,men det jag mer tänkte på är att den även förvarades i frysen på grund av ohyra om jag nu minns rätt.Skulle man ha det som kruka borde man ju kunna konstarera att det rör sig om blomjord som jag tror skiljer sig från jord på en gräsmatta,kan ha helt fel då jag är helt okunnig inom botaniken.var det inte även hudfragment kvar på skallen?
Skulle skallen visa sig tilhöra Hitler skulle jag tycka det var jäkligt fräckt
Citera
2013-01-27, 03:02
Citat:

Hittadr nu hennes förklaring i expressen,sitter med sonens gamla surfplatta och kan inte kopiera,skriv skelettkvinnan kranium jord på google så ska det nog komma fram.
Hon kan alltså inte köpt det från det företag vi nämt tidigare,deras skallar är ju som sagt rengjorda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in