Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-25, 22:48
Medlem
LordGhozts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skruvlampa
Kan bli så om man inte har flyt med spelandet, då är det en dyr hobby.

Just det där med att sälja free spins, undrar lite vad Mr Green håller på med.
Sätt in och spela för 200kr och få 7 free spins på någon skitslott med x35 i omsättningskrav.

Haha, ja det är helt sjukt, vinnarum kör regelbundet "sätt in 500 och få hela 50 spins på Starburst!"
Fan det är ju 10% bonus bunden till en skitslott som troligtvis ger mindre, säg 37 kronor med x35 omsättningskrav givetvis, det är fan ett hån! De ser sin målgrupp som idioter uppenbarligen. Skrämmande om de här kampanjerna fungerar :-o
Citera
2014-03-25, 23:04
Medlem
Några bra bonusar på bgo på senaste ?

Har inte fått några mail iaf :/
Citera
2014-03-25, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av metallmaniac90
Några bra bonusar på bgo på senaste ?

Har inte fått några mail iaf :/

100 % idag har jag för mig. Kod: MATCH

Haha sitter alla i kö för midnattsbonusen hos Bertil eller? 15 st. i kö på livechatten haha...
Citera
2014-03-25, 23:17
Medlem
Alltså Bet365 slottar är så jävla mycket bättre än NetEnt slottarna så himla sjukt..

Förstår inte varför jag inte spelat där tidigare
Citera
2014-03-25, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DubbelV
100 % idag har jag för mig. Kod: MATCH

Haha sitter alla i kö för midnattsbonusen hos Bertil eller? 15 st. i kö på livechatten haha...

Mhm... va samma skit igår
Citera
2014-03-25, 23:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BeritLarsson
Mhm... va samma skit igår
Jag tycker starburst är en grym slot. Det är nog den jag vunnit mest på. Har dragit 1 - 2 - 3 wilds i rad flera gånger med BAR framför eller bakom nästan varje gång. Den ger nästan lika mycket som den tar. Fast för mig har den gett mycket mer än vad den tagit. Satsa 10 kr per tryck så är man en tusing eller två plus ganska snart.
Citera
2014-03-26, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W3s
Jag tycker starburst är en grym slot. Det är nog den jag vunnit mest på. Har dragit 1 - 2 - 3 wilds i rad flera gånger med BAR framför eller bakom nästan varje gång. Den ger nästan lika mycket som den tar. Fast för mig har den gett mycket mer än vad den tagit. Satsa 10 kr per tryck så är man en tusing eller två plus ganska snart.

den har döda snurr ungefär 20 per gång ibland sen ger den kanske 5-10x insats sen 10 dead spin 4x insats så brukar de va för mig
är du affiliate o försöker få folk o börja med den eller
Citera
2014-03-26, 01:08
Medlem
Ahryas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverD
Sjukaste jag varit med om....

Testade Dragons inferno jag med...

Började riktigt bra...
Gick från 200 kr till 1000..
sen ner till 600 sen upp till 1600...

http://www.ladda-upp.se/bilder/nrolzahaqvqcuq/

Sen kastades jag ut från spelet.. "pga" tekniskt fel...

SEN VAR DET OMÖJLIGT ATT VINNA IGEN...

Kan detta vara att Unibet insåg att de förlorade ganska mycket på denna slotten?

Kan vara.
Citera
2014-03-26, 02:30
Medlem
Nä nu har dem definitivt riggat om wild water.
i början gav den bättre, knappast big wins längre,
knappast freespins, när man väl får freespins äter den upp alla spins utom 1-3 spins där man får medelvinster på totalt kanske 20x.
Citera
2014-03-26, 06:49
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skruvlampa
Kan bli så om man inte har flyt med spelandet, då är det en dyr hobby.

Just det där med att sälja free spins, undrar lite vad Mr Green håller på med.
Sätt in och spela för 200kr och få 7 free spins på någon skitslott med x35 i omsättningskrav.
Håller ju inte riktigt med dig där, för bara en vecka sedan fick man 300 freespin vid 100 kr insättning, det är generöst, förstår att dom ej kan mata ut samma mängd varje vecka.

För övrigt mkt bra bonus på mammamia med minst 1 kr i vinst på WW följt av 20 gratis snurr på twin spin. Lättaste bonusen jag kan minnas.
Citera
2014-03-26, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W3s
Och varför tycker folk att bög-gonzo är så bra? Man vinner ju typ var 15e tryck och det är ju med bara skitvinster. Har fått free-fall massor med gånger utan att vinna någonting bra. en gång fick jag 20 stycken. jag brukar satsa 4-40 kr per snurr.

Jag gillar inte heller Gonzo. Kan liksom satsa flera jävla ggr i rad utan en enda vinst, och när det väl händer så vinner jag som mest 10 spänn typ... Free-fall har jag aldrig ens fått. Ändå är Gonzo så jävla poppis...
Citera
2014-03-26, 11:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BeritLarsson
den har döda snurr ungefär 20 per gång ibl+and sen ger den kanske 5-10x insats sen 10 dead spin 4x insats så brukar de va för mig
är du affiliate o försöker få folk o börja med den eller

Hehe nej, men för mig och för polare som också lirar online så har det gått bra på den, jag tycker den är trevlig och spännande, men det är ju jag det. Tror alla som lirar vet vad starburst är idag och de är en slot som man antingen hatar eller älskar, finns nog inget emellan.

Citat:
Ursprungligen postat av Lollsan
Jag gillar inte heller Gonzo. Kan liksom satsa flera jävla ggr i rad utan en enda vinst, och när det väl händer så vinner jag som mest 10 spänn typ... Free-fall har jag aldrig ens fått. Ändå är Gonzo så jävla poppis...
Ja och när man satsar 20 så vinner man typ 12 och sånt skit, inte ofta man vinner mer än insatsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in