Citat:
Ursprungligen postat av popcorn.mannen
sen e TS JÄVLIGT KORKAD! som frågar om tips för snuten inte ska plocka en sen har han en sälj mobil och en privat lur och ringer från privat luren o säger att man har halvt kilo spice. då är du fan i mej dumihuvudet. ursäkta mig men det är sant. det är inte coolt och bli stoppad i centrum varje gång man ska dit av snuten, det är inte ens skoj att dom överhuvudtaget ska veta vem du är om du ska fortsätta sälja
OT: byt lur och nummer nu och om det skulle vara så att du inte skulle få tillbaka spicet och det vart något strul, gräv ner det ute i skogen eller något då nästa gång. ha aldrig någonting som kan koppla dig till något brott hemma.
Tack jag vet de.. men det var så jag ringde bara min pulver kran och sa att jag ville träffas inte "nu har jag 5 hg spice hemma.." Och brukade aldrig ha något hemma skulle bara tillverka skiten innan folk skulle hämta allt var lite brottom därför jag gjorde skiten hemma. Hade inget förutom sakerna på mitt köksborde (iaf som dom hittade). Nej det är skit irriterande skulle verkligen slippa de.
Uppdatering 2: Var och hämtade ut dator & mobil idag, sen har jag inte hört något.