• 1
  • 2
2012-10-29, 21:57
Medlem
popcorn.mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmange
Polisen kan beslagta spicet. Sen beror det på om cannabinoiden är klassad eller inte om TS ska kunna bli dömd.
de e sant, men jag antog att det skulle vara en icke klassad preparat.
men sen undrar jag, borde man inte få något straff för man säljer lagligt spice då? alltså jag menar blir det inte någon försök till misshandel typ eller något liknande??
Citera
2012-10-29, 22:02
Medlem
popcorn.mannens avatar
sen e TS JÄVLIGT KORKAD! som frågar om tips för snuten inte ska plocka en sen har han en sälj mobil och en privat lur och ringer från privat luren o säger att man har halvt kilo spice. då är du fan i mej dumihuvudet. ursäkta mig men det är sant. det är inte coolt och bli stoppad i centrum varje gång man ska dit av snuten, det är inte ens skoj att dom överhuvudtaget ska veta vem du är om du ska fortsätta sälja
OT: byt lur och nummer nu och om det skulle vara så att du inte skulle få tillbaka spicet och det vart något strul, gräv ner det ute i skogen eller något då nästa gång. ha aldrig någonting som kan koppla dig till något brott hemma.
Citera
2012-10-31, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popcorn.mannen
sen e TS JÄVLIGT KORKAD! som frågar om tips för snuten inte ska plocka en sen har han en sälj mobil och en privat lur och ringer från privat luren o säger att man har halvt kilo spice. då är du fan i mej dumihuvudet. ursäkta mig men det är sant. det är inte coolt och bli stoppad i centrum varje gång man ska dit av snuten, det är inte ens skoj att dom överhuvudtaget ska veta vem du är om du ska fortsätta sälja
OT: byt lur och nummer nu och om det skulle vara så att du inte skulle få tillbaka spicet och det vart något strul, gräv ner det ute i skogen eller något då nästa gång. ha aldrig någonting som kan koppla dig till något brott hemma.
Tack jag vet de.. men det var så jag ringde bara min pulver kran och sa att jag ville träffas inte "nu har jag 5 hg spice hemma.." Och brukade aldrig ha något hemma skulle bara tillverka skiten innan folk skulle hämta allt var lite brottom därför jag gjorde skiten hemma. Hade inget förutom sakerna på mitt köksborde (iaf som dom hittade). Nej det är skit irriterande skulle verkligen slippa de.

Uppdatering 2: Var och hämtade ut dator & mobil idag, sen har jag inte hört något.
Citera
2012-10-31, 11:05
Medlem
kanske har nån schysst polare som kan lösa det.
annars är det inte olagligt med vissa spice sorter så du har inget olagligt.
Citera
2012-10-31, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av conny-kaka
kanske har nån schysst polare som kan lösa det.
annars är det inte olagligt med vissa spice sorter så du har inget olagligt.
Har redan löst de. Men tänkte inte så långt just då tänkte bara på att de behövde bli färdigt.
Citera
2012-11-01, 14:30
Medlem
Sockersjukans avatar
1000-3000 i kontanter?
Citera
2012-11-01, 15:43
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockersjukan
1000-3000 i kontanter?

Fan, det går ju bra för killen. Jag har 3500 i kontanter, bör jag gömma dom ?
Citera
2012-11-07, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leifip
Fan, det går ju bra för killen. Jag har 3500 i kontanter, bör jag gömma dom ?
haha.. alltså det var vad jag fick in per dag. Sen går jag i 2an bara så de gick väl okej innan jag åkte dit.
Citera
2012-11-21, 00:15
Medlem
Göm i cyckelslangarna, laga med sånt man köper på OK för typ 49 kr, och cyckla i väg.

Göm i möbler eller nåt och om du blir stannad så är det bara säga att en polare skulle köpa en soffa av dig eller nåt
Citera
2012-11-21, 08:50
Medlem
Fingra upp lite i skitan och ta det till säkrare platser
Citera
2012-11-21, 17:52
Medlem
Bennybandits avatar
Köp ett sådant där sportluft filter som är ganska stort och montera på din vespa utan att koppla in det på förgasaren, så kan du gömma en del prylar där.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in