Någon mer än jag som har problem att kopiera filer till ett usb minne? Alltså det är ingen problem för den kopierar över filerna till usbminnet men man får ingen info om hur det går med kopieringen. man får gissa till sig att filen är kopierad? Någon man kan göra åt? Och sen undrar jag om man kan få ett ruta som kommer upp istället för att det ska ligga bredvid klockan?
Det bör dyka upp i ikonen "underrättelser och jobb", vilket visar hur det går med jobb i bakgrunden i ikonen. Du kan klicka på den så bör det dyka upp en progress bar där du också kan avbryta kopieringen eller pausa den.
Det bör dyka upp i ikonen "underrättelser och jobb", vilket visar hur det går med jobb i bakgrunden i ikonen. Du kan klicka på den så bör det dyka upp en progress bar där du också kan avbryta kopieringen eller pausa den.
Problemet för mig är att när jag kopierar saker till usb enheter typ usbminne m.m så syns inte kopieringen alls som du förklarar .. men det funkar när jag kopierar mellan mina 2 diskar i datorn?
Problemet för mig är att när jag kopierar saker till usb enheter typ usbminne m.m så syns inte kopieringen alls som du förklarar .. men det funkar när jag kopierar mellan mina 2 diskar i datorn?
Otroligt märkligt. För mig fungerar det oavsett enhet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!