• 5
  • 6
2012-10-24, 17:52
Medlem
Dreamzers avatar
Om inte du kände att något gick sönder så gick nog inget sönder.

Vad gäller problemet så tror jag att det med tiden kommer att gå allt bättre.
Sedan så hjälper det med att testa olika ställningar. Min erfarenhet säger mig att tjejer gillar olika ställningar olika mycket och att smaken varierar med killen (läs: kombinationen).
Vilken ställning är bäst för dig?
Kanske en där han inte kommer så djupt och där du behåller en viss kontroll över djupet.. tex i sked bakifrån. Putar du ut rumpan olika mycket så kommer han olika djupt in - med din kontroll liksom.
Sedan så håller jag med många andra, kommunikationen är A & O. Kanske är det så att tempot bör vara försiktigt i större delarna av första halvan av samlaget.
Lycka till!
/D

Ps, föresten. Det känns ju smått dumt att fråga men jag vet inte om någon har gjort det ännu. Hur stor är hans dongelidong egentligen? Ja menar, det kan ju vara så att du kanske inte har så jättestor erfarenhet och vi ger råd mot något som inget kan bota.. Om något är obehagligt för henne så brukar det ha med tjocklek att göra och inte primärt längden. Vad tror du själv är mest problem, längd, tjocklek eller kombinationen?
Senast redigerad av Dreamzer 2012-10-24 kl. 17:54.
Citera
2012-10-25, 00:42
Medlem
Kruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liddletiger
Lite olika saker, förspel och så men mest av allt tror jag det är en vanesak.
Sen gör det fortfarande ont, men det är uthärdlig.
Sen så när vi gjorde det nu i helgen, så sa han att det kändes som att han gjorde sönder något där inne, typ som ett ben som gick sönder, men sånt kan väl inte hända??

Ha sönder ett ben inne i dig? Knappast troligt, men skulle mer gissa på livmodertappen? Kände du inget precis när han sa att han trodde något gick sönder? Alltså att det gjorde extra ont?
Citera
2012-11-05, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kruz
Ha sönder ett ben inne i dig? Knappast troligt, men skulle mer gissa på livmodertappen? Kände du inget precis när han sa att han trodde något gick sönder? Alltså att det gjorde extra ont?

nepp dock har det gjort lite ont nu i efterhand
Citera
2013-01-05, 20:30
Bannlyst
Citat:
nepp dock har det gjort lite ont nu i efterhand

Löste det sig eller känns det fortfarande inte helt bra?
Citera
2013-01-05, 20:36
Medlem
Paintings avatar
Pröva ta den i stjärten så kommer du se att det går bättre.
Citera
2013-01-05, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isei
Löste det sig eller känns det fortfarande inte helt bra?

Jag blev gravid, så då slutade vi. Sen misste jag barnet, och sen dess pratar vi knappt med varandra - det är för smärtsam.
Citera
2013-01-05, 22:09
Bannlyst
Citat:
Jag blev gravid, så då slutade vi. Sen misste jag barnet, och sen dess pratar vi knappt med varandra - det är för smärtsam.

Förlåt, det var inte alls meningen att dra upp det Var bara försiktig med skydd om det inte är planerat, men det antar jag att du är nu. Kram.
Citera
2013-01-05, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isei
Förlåt, det var inte alls meningen att dra upp det Var bara försiktig med skydd om det inte är planerat, men det antar jag att du är nu. Kram.

Det är lugnt. Så här över nätet känns det faktiskt inte lika jobbigt...
Det blir nog inget sex för mig på ett väldigt bra tag ( dem på sjukhuset behövde ger mig lugnande innan dem kunde kommer nära mitt underliv ), just nu avskyr jag fysiks närhet.
Så det är väl bästa skyddet som finns. Dessutom så använde kondom, min kropp orka inte med hormonpreperat.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in