Citat:
Ursprungligen postat av Liddletiger
Nej tre gånger på en dag. En gång morgon, middag o kväll. Vi ses ju som sagt bara en gång i veckan max så vi ville väl passa på.
Vi försökte inte gå hela vägen men vi kan inte hålla oss!
Jag har inte problem med att komma. Jag skrev det i ett tidigare inlägg att jag kom flera gånger innan vi körde. Men mer avslappnad blev jag tyvärr inte för det.
Vi har redan hittat min g-punkt, som sagt har inga problem med att komma. Men tack ändå!
Jag har läst dina inlägg och det känns som att det helt enkelt inte funkar för er för han är för stor eller du är för liten. Enda lösningen måste ju vara på din sida då han ju inte kan få en mindre kuk. Jag vet att du inte onanerar, men vore jag dig skulle jag skaffa en dildo i samma storlek som hans kuk och sen smörja in den rejält i glidmedel och så ofta som möjligt använda den på dig själv.
Inte i onanisyfte, utan i tekniksyfte. Kan du hitta ett sätt där du får in den själv utan att det gör ont - kanske med tiden så kan du "töja" dig själv att rymma hans kuk - som andra sagt, oroa dig inte för att du skulle förstöra din fitta - poängen är ju att du ska kunna föda barn med den som är bra mycket större än din killes kuk - dom är menade att töjas.
Tänk inte på detta som onani som sagt, ta fram den för att du vill uppnå ett mål - hitta ett sätt för din kille att ha sex med dig. Det kanske inte känns som det roligaste eller trevligaste - men tänk på killar som kommer för fort som i sin ensamhet "tränar" på detta genom onani för att ens kunna ha sex med sin tjej. Det är ju lite samma sak. Olika typer av träning - och du gör det för bådas skull.
Om du kan hitta ett sätt att föra in dildon (antingen på grund av en viss teknik eller på grund av att du har tänjt dig) så är det ju i teorin bara att applicera detta på honom med. Visa honom kanske hur du gjorde med dildon.