Flashback bygger pepparkakshus!
2012-09-10, 17:11
Medlem
Är han neger?
Citera
2012-09-10, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Domedagsklyftan
Är han neger?

Nej
Citera
2012-09-10, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villevissen
Jag tror iofs att chansen finns att han njuter oändligt mycket av att hon är så tight. När min flickvänn arbtetade i norska fjällen för ett par år sedan blev hon av någon anledning riktigt mycket tightare och ärligt, för mig var det sexet out of this world! Det var så jävla skönt att jag trodde jag skulle bli förstörd för livet och inte kunna ha någon annan tjej. tråkigt nog försvan det när hon flyttade från fjällen

Hoppas väl att han njuter. Han säger i alla fall det, men han har ju inget att jämnföra med heller.
Citera
2012-09-14, 12:23
Medlem
Resurrecteds avatar
Kan det vara så att du lider av vestibulit?

http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Vestibulit/
Citera
2012-09-14, 13:31
Medlem
Hej igen! Det har löst sig!!!!
Citera
2012-09-19, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liddletiger

Har samma problem med min tjej. När vi tar kokain så får hon aldrig ont och njutningen är 1000ggr bättre samt att man kan knulla i fem timmar +.
Citera
2012-09-24, 09:52
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skanefamiljen
Enligt min fru står min kuk jämt stor styv utan vett ligga ner......

...vi har älskat miljoner gånger i vattnet, i en kanot, i en roddbåt som slog runt , på stranden, i skogen i en hängmatta i bilen ja överallt och hon har varit lika kelen som jag och hon tog ofta initiativ men nu är hon helt släckt på den fronten

Har din kuk vuxit? Om ni haft massvis med sex men helt plötsligt är den för stor för henne, vad har då hänt? Något måste ju ha förändrats. Har hon opererats?
Citera
2012-09-24, 09:59
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Nej tre gånger på en dag. En gång morgon, middag o kväll. Vi ses ju som sagt bara en gång i veckan max så vi ville väl passa på.

Vi försökte inte gå hela vägen men vi kan inte hålla oss!

Jag har inte problem med att komma. Jag skrev det i ett tidigare inlägg att jag kom flera gånger innan vi körde. Men mer avslappnad blev jag tyvärr inte för det.

Vi har redan hittat min g-punkt, som sagt har inga problem med att komma. Men tack ändå!

Jag har läst dina inlägg och det känns som att det helt enkelt inte funkar för er för han är för stor eller du är för liten. Enda lösningen måste ju vara på din sida då han ju inte kan få en mindre kuk. Jag vet att du inte onanerar, men vore jag dig skulle jag skaffa en dildo i samma storlek som hans kuk och sen smörja in den rejält i glidmedel och så ofta som möjligt använda den på dig själv.

Inte i onanisyfte, utan i tekniksyfte. Kan du hitta ett sätt där du får in den själv utan att det gör ont - kanske med tiden så kan du "töja" dig själv att rymma hans kuk - som andra sagt, oroa dig inte för att du skulle förstöra din fitta - poängen är ju att du ska kunna föda barn med den som är bra mycket större än din killes kuk - dom är menade att töjas.

Tänk inte på detta som onani som sagt, ta fram den för att du vill uppnå ett mål - hitta ett sätt för din kille att ha sex med dig. Det kanske inte känns som det roligaste eller trevligaste - men tänk på killar som kommer för fort som i sin ensamhet "tränar" på detta genom onani för att ens kunna ha sex med sin tjej. Det är ju lite samma sak. Olika typer av träning - och du gör det för bådas skull.

Om du kan hitta ett sätt att föra in dildon (antingen på grund av en viss teknik eller på grund av att du har tänjt dig) så är det ju i teorin bara att applicera detta på honom med. Visa honom kanske hur du gjorde med dildon.
Citera
2012-09-24, 10:02
Medlem
BradSs avatar
Citat:

Hur?
Citera
2012-10-03, 21:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BradS
Hur?
Hon knipsade av halva med trädgårdssaxen..
Citera
2012-10-24, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JennyP26
Hon knipsade av halva med trädgårdssaxen..

Precis
Citera
2012-10-24, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BradS
Hur?

Lite olika saker, förspel och så men mest av allt tror jag det är en vanesak.
Sen gör det fortfarande ont, men det är uthärdlig.
Sen så när vi gjorde det nu i helgen, så sa han att det kändes som att han gjorde sönder något där inne, typ som ett ben som gick sönder, men sånt kan väl inte hända??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in