Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-09-10, 12:34
  #13
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brasar
Tykte faktiskt det faktiskt det tog sig i andra avsnittet. Första var grymt segt, men den perfekta TV-tiden 21 på en söndag gjorde att jag ändå såg avsnitt två och kan inte säga att jag ångrade mig.


Håller med. Undrar vem det är som mördar deltagarna. Den där konstnären sa i telefon precis innan han blev mördad "hur kom du in" vilket tyder på att han känner gärningsmannen.
Citera
2012-09-12, 17:53
  #14
Medlem
Oneflews avatar
Fruktansvärt dåliga skådespelare, segt manus och lökiga one-liners. Nä två avsnitt var två för många för min del.
Citera
2012-09-13, 20:59
  #15
Medlem
Har nyss börjat spela spelet. Men jag förstår inte riktigt vad det går ut på. Ska man försöka leta rätt på tavlorna eller vad ska man göra?

Edit: Hittade en tavla nyss.. xD
__________________
Senast redigerad av Smexliq 2012-09-13 kl. 21:06.
Citera
2013-01-31, 10:54
  #16
Medlem
Cineastens avatar
Efter att ha dragit ut på det i det längsta har jag äntligen sett klart serien. Usch vilket skräp. Kul intrig som det kunde gjorts något av (t.e.x kunde man fått se mer av förberedelserna inför stölderna) men som rann ut i sanden. Makalöst dåligt utfört trots att de måste haft en hyfsat hög budget.

Jag orkar inte ens räkna upp allting som var dåligt men det här var en redig besvikelse. Fy fan vilken dynga!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback