2025-05-19, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Du r nog inte ngons verman i ngonting, allra minst i filosofi, och det r nog det som str dig i din narcissistiska sjlvbild och som du har s svrt att leva med. Tnk om du nd vore bst p ngot? Hrliga liv, men...

Ass serist, vad r det fr ett jkla argumenet egentligen?

Ta med dina ord till kyrkogrden som du snart kommer f beska. Far i frid apa.
Citera
2025-05-19, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tandan
S det r narcissism att svara med att ge tillbaks fr det lidande man utsatts fr? P vilket stt d?
Vad utgr nihilism i det hr fallet?

andra sidan s ngrar jag att jag frgade eftersom du genomgende visat dig vara fr dum fr att diskutera filosofi med. Det kommer bara liksom komma ytterligare ogenomtnkta svar frn dig. Hursom jag knde mig vl lite felaktigt skyldig att gra ett inlgg p attentatet. Det har jag i alla fall gjort.
Visst r det enkelt att avfrda de som inte hller med dig som dumma. Givetvis inget mer n ett erknnande att din argumentation inte hller.

Nr det gller narcissismen s kan jag erknna att jag inte vet tillrckligt om dig fr att vara sker p om du r en narcissist.
Men jag kan konstatera att din argumentation har sdana tendenser tex nr du har uppenbara problem att frst hur andra mnniskor har en annan uppfattning av vrlden n din. ven din brist p ansvar fr din egen situation, att stndigt skylla p andra r ven det en sdan tendens.

Nr det gller nihilismen s kanske du inte frstr vad ordet betyder? Att allt mnskligt liv saknar vrde och br upphra r stndpunkter som kan anses vara nihilistiska.
Citera
Igår, 20:46
Medlem
En fin podd som summerar det hela. Och nej, nr jag lmnar vrlden kommer jag inte ta ngon med mig som Palm Springs bombaren. Tv fel blir inte ett rtt. Det tvng och det lidande jag utsatts fr tnker jag svlja och d med hedern i behll. Trots att mina frldrar var idioter s kan jag inte hjlpa annat n att lska dom, dom frmdde inte bttre.

https://youtu.be/ocUWGZofhFM?si=PZsXtjR74Ny1dnH7
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in