2012-09-02, 14:28
Medlem
AhPuchs avatar
Jösses vilken subba, Ett tips till TULLEN är att när hon väl bestämmer sig för att återvända, Be henne skita i en påse på flygplatsen, Jag tror hon är kurir!
Citera
2012-09-02, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Det är mycket som inte stämmer i den här historien. Hur hade hon tänkt finansiera sin vistelse? Det står att hon tömt hela sitt honto och det kontot innehöll ca 13.000kr. Ska de pengarna räcka ett helt år mao.? Har inte hon ett jobb i Sverige att gå till? Menar hon att hon helt sonika tänkt lämna det vind för våg? Jag noterar att hon dessutom har ett judiskklingande efternamn. Trots det är det en arab hon fallit för? Det hör väl så att säga inte till "vanligheterna"? Det är väl för övrigt inte ens tillåtet därnere?

Precis, hon ska klara sig på ett helt nytt ställe för 1000kr/månad om hon stannar "ett år". Men hon har inte pengar nog att ringa/meddela någon. Lite upplagt!
Citera
2012-09-02, 14:30
Medlem
SovjetRuless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackflash
Typisk impulsiv psykopatbrud. Kär idag, hatar killen i morgon. Hon kommer tyvärr aldrig bli lycklig. Hon kommer att dö ensam och bitter med minst två barn som hatar henne.

Kunde inte sagt det bättre själv. Borderline?
Citera
2012-09-02, 14:32
Medlem
Roll8ors avatar
Min teori är att det rör sig om ett skenäktenskap, dvs hon har fått en större summa cash för att gifta sig med snubben så att han sedan kan få uppehållstillstånd i EU. Under tiden kan hon leva ganska gott i Egypten för att 6 månader senare ta sig hem till Svea efter en lång semester samt lite cash på fickan.
Citera
2012-09-02, 14:35
Medlem
Jada.Stevenss avatar
Finns det någon som helst sanning i att hon medverkat i porrfilmer? Väldigt söt tjej hoppas inte araben förstör henne för mycket.
Citera
2012-09-02, 14:37
Medlem
Studsbolls avatar
Borderline på flickebarnet? Impulsiv... osäkerhet och instabilitet i självbild och identitetskänsla... ett mönster av instabila och intensiva mellanmänskliga relationer...

Det är synd om henne och ännu mer synd om hennes släkt och vänner. Det egyptiska äventyret lär inte bli det sista i hennes vandring mot seriös härdsmälta.
Citera
2012-09-02, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roll8or
Min teori är att det rör sig om ett skenäktenskap, dvs hon har fått en större summa cash för att gifta sig med snubben så att han sedan kan få uppehållstillstånd i EU. Under tiden kan hon leva ganska gott i Egypten för att 6 månader senare ta sig hem till Svea efter en lång semester samt lite cash på fickan.
Mycket tänkbar teori. Fast det verkar som lite kort tid för att kunna ha arrangerat allt det där. Hon hade ju bara varit i Egypten ett par dagar. Kom de bara upp till henne på hotellet med en färdig "paketlösning" utan att ens veta vem hon är, eller att hon ens vet vem de är för den delen? Och utreder de inte sådan på migrationsverket när det väl är dags? Typ frågar kontrollfrågor etc. för att se hur pass väl de känner varandra när det väl är dags att resa till Sverige? Från Egyptiskt håll kan jag tänka mig att det judisklåtande efternamnet utgör ett hinder för äktenskap, om det skulle vara på det sättet?

Och Egyptiska migrationsmyndigheten lär väl också vilja veta hur hon tänkt finansiera sitt uppehälle för att godkänna visum på ett år? Turistvisum kan man väl vanligtvis får upp till tre månader, sen måste hon ju intyga legitima grunder för sin vistelse. Kan inte tänka mig att det räcker med att säga "Ööh ge mig ett visum va? Jag hade tänkt att lalla runt och slå dank här i ett år".
Citera
2012-09-02, 15:01
Medlem
jackflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SovjetRules

Förmodligen. Frisk lär hon inte vara hur som helst.
Citera
2012-09-02, 15:02
Medlem
ascHacks avatar
Tänk bara hennes första samtal hem efter denna uppståndelsen. Morsan gråter av lycka när hon hör att dottern är vid liv, för att sedan ändras till totalt chocktillstånd då dottern påpekar att hon blir kvar i ETT ÅR...what.the.fuck.

Hur dum i huvudet är hon egentligen? Hon måste ha haft en hel del utspel tidigare, skulle vara kul att veta mer om henne. Som folk tidigare påpekat är detta ju ett solklart fall av borderline, den typen av brudar borde man låsa in någonstans och kasta nyckeln.

Lillasystern ser ju härligt degig ut, sitter i soffan och längtar efter lite arabkuk hon också kanske?
Citera
2012-09-02, 15:06
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subutex
enligt säkra källor fick hon 40 lax för att spela in två scener. inget analt dock.

Med en kamel som partner?
Citera
2012-09-02, 15:08
Medlem
Uncle Dukes avatar
Nu är väl inte detta en "vanlig" kändis, och hon får väl göra vad hon vill med sitt liv, men jag förfärades när jag såg att förklaringen hon gett till att hon inte kontaktat familjen eller sina vänner är att "Jag är 25 år, jag är impulsiv". VA? Om hon hade varit femton år kanske det hade förklarat hennes fullständiga brist på mognad och empati gentemot sina nära och kära, men en 25-årig kvinna ska väl för fan bete sig som en vuxen människa? Jag tycker att det är skrämmande att folk som är närmare 30 än 18 idag kan få för sig att de kan skylla allehanda svinerier på ungdomligt oförstånd. När tycker dessa människor att de är tillräckligt vuxna för att ta ansvar?

Jag har en bekant som påminner om Gabriella, en ung kvinna som är psykiskt och emotionellt störd och då och då reser ensam till Nordafrika och "finner kärleken", men inte ens hon är så här förryckt.
Citera
2012-09-02, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SovjetRules

Borderline! PR! skenäktenskap! Alla myyyyyyyycket mer troliga än ta in på lyxhotell ,träffa och lära känna ny snubbe, flytta till Eg, ska gifta sig, söka visum på några få dagar och leva där på 13K-hotellnotan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in