2012-09-02, 13:41
Medlem
Fula Gubbens avatar
Vilket är värst: att ens dotter är försvunnen i ett främmande land, eller att hon har gift sig med en egyptier?

Jag röstar nog på det sistnämnda. Gabriellas föräldrar ser "säkert" fram emot att få möta den nya familjen med den egyptiske svärsonen och kanske ett par mörka små barnbarn som uppfostras enligt muslimsk tradition.

Kanske ber de Gabriella försvinna igen.
Citera
2012-09-02, 13:47
Medlem
Colonials avatar
Är det på riktigt så måste hon ha en skruv lös. Bara en sådan grej som att hon har ett nytt jobb hon måste infinna sig till, som hon total ignorerar. Sen är det självklart som fan att familjen blir orolig. Att hon inte har tänkt på det är också sjukt. Hur impulsiv hon än är.

Nu tänker jag inte dra igång några konspirationsteorier, men att försvinna kan absolut användas som ett pr-trick.
Citera
2012-09-02, 13:53
Medlem
subutexs avatar
enligt säkra källor fick hon 40 lax för att spela in två scener. inget analt dock.
Citera
2012-09-02, 13:56
Medlem
Det var ju inte smart gjort, å andra sidan så kanske borde familjen som känner till henne och hennes beteende sansat sig lite och inte ställt till med värsta scenariot i pressen.

De borde ju fan vetat om att hon är lite knas.
Citera
2012-09-02, 13:56
Medlem
Står att hon sökt visum! Var söker man visum?
UD visste ju inte var hon var eller haft kontakt med henne innan hon ringde hem i Lördags
Borde de inte ha koll på sånt?
I bildspelet http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15343749.ab på Aftonbladet visas en bild på "vännen" Henrik Benndorf
Är han den nya pojkvännen?
Citera
2012-09-02, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eurovision4ever
"Jag är 25år och impulsiv"... För min del känns det som rent ut sagt omoget och snudd på omyndighetsförklarande att boka en resa och sen "råka missa flyget hem"...

"Alla ropade: Kom hit gratis sprit"...

Har haft två f.d. jobbkollegor som varit i Egypten senaste åren. Ingen av de tyckte om deras kultur mot svenska tjejer där...

Det är väl få som varit i Egypten och gillar folket som bor där. Jag gillade dem absolut inte. Men det är väl en smaksak som allt annat. Som vanlig svensk så tror jag att de blir lite för mycket. ^^
Citera
2012-09-02, 14:03
Medlem
AFIs avatar
Kan man nominera henne i kategorin "Årets idiot"?
Citera
2012-09-02, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colonial
Är det på riktigt så måste hon ha en skruv lös. Bara en sådan grej som att hon har ett nytt jobb hon måste infinna sig till, som hon total ignorerar. Sen är det självklart som fan att familjen blir orolig. Att hon inte har tänkt på det är också sjukt. Hur impulsiv hon än är.

Nu tänker jag inte dra igång några konspirationsteorier, men att försvinna kan absolut användas som ett pr-trick.

Det var något liknande jag var inne på, PR, uppmärksamhet.. som hon/familjen ska dra nytta av??
Citera
2012-09-02, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rsrper
Står att hon sökt visum! Var söker man visum?
UD visste ju inte var hon var eller haft kontakt med henne innan hon ringde hem i Lördags
Borde de inte ha koll på sånt?
I bildspelet http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15343749.ab på Aftonbladet visas en bild på "vännen" Henrik Benndorf
Är han den nya pojkvännen?

På landets (egyptens) ambassad antar jag!
Citera
2012-09-02, 14:15
Medlem
Det är mycket som inte stämmer i den här historien. Hur hade hon tänkt finansiera sin vistelse? Det står att hon tömt hela sitt honto och det kontot innehöll ca 13.000kr. Ska de pengarna räcka ett helt år mao.? Har inte hon ett jobb i Sverige att gå till? Menar hon att hon helt sonika tänkt lämna det vind för våg? Jag noterar att hon dessutom har ett judiskklingande efternamn. Trots det är det en arab hon fallit för? Det hör väl så att säga inte till "vanligheterna"? Det är väl för övrigt inte ens tillåtet därnere?
Citera
2012-09-02, 14:15
Medlem
HobbyHitlers avatar
Vad mig anbelangar får Gabriella gärna stanna i Egypten för gott, det är fan tveksamt om Egyptierna ens klassas som människor.
Hoppas hennes "kille" är en våldsbenägen koranläsare...då lär hon ju snart få ett brutalt uppvaknande till den hårda verkligheten.
Citera
2012-09-02, 14:20
Medlem
jackflashs avatar
Typisk impulsiv psykopatbrud. Kär idag, hatar killen i morgon. Hon kommer tyvärr aldrig bli lycklig. Hon kommer att dö ensam och bitter med minst två barn som hatar henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in