2012-09-01, 12:09
Jag är en pöjk på nitton vårar.
För ungefär två år sedan var jag elitidrottare och tränade ungefär 3 timmar om dagen. Jag behövde inte bry mig om vad jag stoppade i mig för jag rörde på mig så förjävels mycket.
Men sen kom dagen jag hade väntat på och min hårda livs stil tog ut sig i en ryggskad.
Jag var tvungen att lägga av helt med min sport men jag la inte av med att äta.
Så under dem senaste två åren har jag gått upp ca 30 kilo och lider nu av fetma.
Nu har jag då insett att jag verkligen lider av fetma och måste göra något åt det.
Dem senaste fyra veckorna har jag ätit jättebra inget godis ingen skräpmat och har gått ner från 118 till 115.
Jag äter massor med frukt mycket grönsaker och lite kolhydrater. Men jag har stannat av på 115 i två veckor. Jag är hungrig hela tiden och då är det inte så jävla kul att se vågen på samma siffra hela tiden!
Så jag är tacksam för tipps.
Hur ska jag fortsätta ner i vikt.
Vad äta till mellis. Vilken mat har bra kcal men ger mycket mättnad.
Jag vet att fibrer ger mycket mättnad så tips på det. Är det något annat jag missat.
Jag är fan desperat nu. 180cm och väger 115 kilo!
PS är laktosintolerant.
Träna vet jag att jag ska göra men har blivit lite dåligt med det på senaste tiden med en kronisk ryggsakda och ett heltidsjobb.
Jag har börjat snusa för att bli av med matsuget. Är jag en jävla idiot?!?!?
Jag vet att det inte finns några värkliga genvägar men.
Min vän har börjat med ett piller som heter poison och ha rekommenderar starkt.
http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...poison-30-caps
Är det något som är värt att testa eller kan det göra mycket skit. Jag vet att snabbt ner betyder ofta snabbt upp. Men ändå, tar bort hunger och ger energi.
Väldigt tacksam för tips och om ni vill dela med er om vad som hjälpt er?
För ungefär två år sedan var jag elitidrottare och tränade ungefär 3 timmar om dagen. Jag behövde inte bry mig om vad jag stoppade i mig för jag rörde på mig så förjävels mycket.
Men sen kom dagen jag hade väntat på och min hårda livs stil tog ut sig i en ryggskad.
Jag var tvungen att lägga av helt med min sport men jag la inte av med att äta.
Så under dem senaste två åren har jag gått upp ca 30 kilo och lider nu av fetma.
Nu har jag då insett att jag verkligen lider av fetma och måste göra något åt det.
Dem senaste fyra veckorna har jag ätit jättebra inget godis ingen skräpmat och har gått ner från 118 till 115.
Jag äter massor med frukt mycket grönsaker och lite kolhydrater. Men jag har stannat av på 115 i två veckor. Jag är hungrig hela tiden och då är det inte så jävla kul att se vågen på samma siffra hela tiden!
Så jag är tacksam för tipps.
Hur ska jag fortsätta ner i vikt.
Vad äta till mellis. Vilken mat har bra kcal men ger mycket mättnad.
Jag vet att fibrer ger mycket mättnad så tips på det. Är det något annat jag missat.
Jag är fan desperat nu. 180cm och väger 115 kilo!
PS är laktosintolerant.
Träna vet jag att jag ska göra men har blivit lite dåligt med det på senaste tiden med en kronisk ryggsakda och ett heltidsjobb.
Jag har börjat snusa för att bli av med matsuget. Är jag en jävla idiot?!?!?
Jag vet att det inte finns några värkliga genvägar men.
Min vän har börjat med ett piller som heter poison och ha rekommenderar starkt.
http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...poison-30-caps
Är det något som är värt att testa eller kan det göra mycket skit. Jag vet att snabbt ner betyder ofta snabbt upp. Men ändå, tar bort hunger och ger energi.
Väldigt tacksam för tips och om ni vill dela med er om vad som hjälpt er?