2005-03-25, 22:28
Bannlyst
Jag undrade ifall det finns någon tråd eller något där folk samlat årets roligaste grejor från flashback, så låt oss säga när 2005 är slut, att alla användare samlar ihop sköna grejor till någon typ av.. årsflashback

Eller finns det redan?
Citera
2005-03-26, 10:19
Medlem
Pellenezs avatar
Frågan är vem som ska bedömma vad som varit roligast.
Som tur är har vi olika humor.
Citera
2005-03-26, 11:41
Medlem
Schaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Frågan är vem som ska bedömma vad som varit roligast.
Som tur är har vi olika humor.
Nej, det finns bara en humor.
Citera
2005-03-26, 12:30
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schaffer
Nej, det finns bara en humor.

Henrik Schyffert
Citera
2005-03-26, 13:07
Bannlyst
Ja men det går alltid att rösta ihop?. alla användare bidrar med sitt eget bidrag och så samlas det ihop
Citera
2005-03-27, 06:46
Awaiting Email Confirmation
Obscenes avatar
borde inlludera allt skit Fet-Evert klökt ur sig utan att har täckning för. Typ varannan tråd.
Citera
2005-03-27, 10:48
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Jag läste en tråd som handlade om att man blev bög utav att röka. Tror att rubriken var "Bög av för mycket röka" eller något sådant.
Det var fan i mig bland det roligaste jag läst och jag skrek av skratt både när jag läste huvudinlägget och alla kommentarer. Kunde fan inte somna den kvällen utan låg och gnäggade i flera timmar för mig själv i sängen.

Den tråden var jävligt kul men nu hittar jag den inte... Någon som vet vad som hände?
Citera
2005-03-27, 11:08
Medlem
äppelkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Jag läste en tråd som handlade om att man blev bög utav att röka. Tror att rubriken var "Bög av för mycket röka" eller något sådant.
Det var fan i mig bland det roligaste jag läst och jag skrek av skratt både när jag läste huvudinlägget och alla kommentarer. Kunde fan inte somna den kvällen utan låg och gnäggade i flera timmar för mig själv i sängen.

Den tråden var jävligt kul men nu hittar jag den inte... Någon som vet vad som hände?
Eftersom ledningen på detta forum tycker att det ska vara svårt att leta upp roliga trådar man minns, så har de inrättat ett forum som de kallar Papperskorgen. Dit flyttar de alla möjliga skojiga trådar, med diverse konstiga motiveringar (t.ex. att det finns två inlägg med för stor tidsskillnad m.m.).

Här är iaf tråden http://forum.flashback.info/scandina...ghlight=r%F6ka

Topic: Jag tycker att alla idéer som har att göra med att samla ihop roliga trådar är bra. Jag har själv kommit med två sådana idéer med det har inte blivit något.
http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=171107
http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=187951
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in