2012-08-31, 00:05
Medlem
MissVendettas avatar
Tja! dragit i mig 4mg xanor, en halv flöaska bols och lite vodka o killen hade försökt väcka mig för att jag snarkarde sjukt hgögt o lät som ja kipade effter andan tydligen.. undrar om de kan va farligt? väger ca 46-47 o e 164cm lång..

snabba svar uppskasttas

mvh isvvendettsa
Citera
2012-08-31, 00:14
Medlem
MissVendettas avatar
har ingen tolerans på benso btw glömde skreiVA de :P
Citera
2012-08-31, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissVendetta
Tja! dragit i mig 4mg xanor, en halv flöaska bols och lite vodka o killen hade försökt väcka mig för att jag snarkarde sjukt hgögt o lät som ja kipade effter andan tydligen.. undrar om de kan va farligt? väger ca 46-47 o e 164cm lång..

snabba svar uppskasttas

mvh isvvendettsa

Är ingen expert på benzo, men just xanor har jag käkat förut och då va de 6 st 2 mg och en halv flaska vodka som slank ner. vart helt fuckad men de va inget problem, vägde visserligen lite mer än vad du gör men va nog ungifärsamma längd då när jag va 15 och gjorde detta hoppas de gav svar.

ps: och håll dig borta från benzo blir bara massa skit ...
Citera
2012-08-31, 01:45
Medlem
BenAsslicks avatar
Mjao, inte dödligt men bli inte förvånad om du vaknar upp i fyllecellen utan något minne alls, med en böteslista längre än den genomsnittlige fb-dasen.
Citera
2012-08-31, 09:22
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Inte farligt har själv svalt 90 Xanor 0,5mg depot med 6 folköl.
Citera
2012-08-31, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av venoxy88
Är ingen expert på benzo, men just xanor har jag käkat förut och då va de 6 st 2 mg och en halv flaska vodka som slank ner. vart helt fuckad men de va inget problem, vägde visserligen lite mer än vad du gör men va nog ungifärsamma längd då när jag va 15 och gjorde detta hoppas de gav svar.

ps: och håll dig borta från benzo blir bara massa skit ...
Äh vissa blir bara jävligt skön på det inkluderat mig, vilket kanske är sällsynt...
Men håller med, TS borde skita i det där tillsammans med alkohol
Dom flesta blir verkligen helt fuckad, sist så gick min polare runt med en kökskniv och var helt hjärndöd, reagerade inte på ett enda ord
Smetade ägg på väggarna och slutade med att han lekte med leksaksbilar på golvet från 5 till 7 på morgonen... Ägg, skal, kläder, glas, vatten, whiskey och mat över hela golvet (hela huset) och ett köksbord mitt i trappan

När det gäller frågan så är det där ingen farlig dos, inget att oroa sig för
Men om du hadde problem med andningen som du sa så håll dig vaken ett par timmar och gå och lägg dig igen sen
Citera
2012-09-01, 01:12
Medlem
IceFruits avatar
När jag tagit xanor eller iktrovil och dricker ja runt 0,5L sprit så blir man ganska glad i knoppen men agresiv blir jag inte och brukar minnnas det mesta, förutom en gång jag gick vilse hem Kmr fortfarande inte ihåg vart jag hopa av bussen eller hur jag hitta hem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in