• 1
  • 2
2012-08-30, 22:43
Medlem
Neon666s avatar
Nu ska vi se om detta stämmer. Den jag snacka med sa att sanningen är så lätt att säga idag för ingen tror den. Så det är bara att tuta och köra och alla kommer bara att skratta. Nytt eller gammalt trick av new world order, who knows.

Just nu byggs det massor av fema camps i USA, som bla Alex Jones säger att man ska stoppa vanliga medborgare i, Ja och nej, dom byggs för religiösa, för new world order ska tydligen utnyttja att Kristna väntar på att bli inspärrade innan Jesu återkomst. Dom kommer att låtsas spela detta antikrist samhälle som beskrivs i bibeln för att kristna ska bli frivilligt inspärrade utan att bråka emot, i alla fall dom värsta av dom kristna.

Där ska tydligen kvinnorna steriliseras och även männen. Där inne har dom 0 rättigheter och dom kommer stanna där tills dom dör. Men även cp skadade, och lågfungerande autistiska personer ska stoppas din där. (Det vete fan om jag tyckte det var bra, religiösa = go for it. )

Anledningen? Jo, därför att religion är bakåtsträvande, Religionen hindrar gång på gång, kloningsforskning och annan forskning som måste fram för att läkarvetenskapen ska kunna gå vidare.
Religionen är även en maktfaktor idag och sprids väldigt snabbt eftersom det är kapp tävling mellan Islam och Kristendomen.

Så planen är enkel, krasha euron och dollarn och sen igensätta en ny valuta. Det blir Mitt Romney som kommer göra det. För president valet är bara ett spel, Obama spelar galen och dum för att Mitt Romney sak vinna och slutföra projektet som new world order startade för över 100 år sedan.

Personligen säger jag, GO FOR IT! jag ska sitta och heja på new world order när dom spärrar in religiösa! Jag och min polare ska sitta med varsin cola och skrika, go go go! När polisen hämtar dom.

Lite besviken dock, jag trodde New world order var onda, riktigt onda, inte typ bra. Så jag fick min världsbild kvaddad är jag rädd. Men det är lugnt lite spel och annat så har jag säkert hitta en ny fiende som jag tror är ond

Det var anledningen till FRA och andra kontroll funktioner dom ville ha in, så dom kunde få reda på vilka som var religiösa. Sen när dom visste det, så behövde dom inte det längre.

1. Psykiatrin och New world order = fail, ska prova feminism nu.

Så nu får vi se, 99% chans, jag orsakar inget annat än att folk skriker troll. Måste bara se det själv

Dom som tycker det låter logiskt kan diskutera det. Kom ihåg en sak, innan new world order gör något så brukar dom göra film om det. Extremt smart, för då kan det inte vara sant, för då är det bara film som personen som försöker varna folk skriker om. Dom sprider även ut budskapet för att folk ska skrika om det så mycket som möjligt. För det får motsatt effekt, folk tror bara mer och mer att det är lögn.

Gjordes på Hitlers tid tydligen, dom spred ut att Judarna skulle arresteras och folk bara garvade, tills dagen D.
Senast redigerad av Neon666 2012-08-30 kl. 22:46.
Citera
2012-08-30, 22:48
Medlem
reazieks avatar
Mhm...
Citera
2012-08-30, 22:50
Medlem
Zelogaths avatar
Sedan vaknade du eller?

Diskussionsunderlaget är alltså en WoT, och källan är... vad?
Någon du "känner"?

Räkna med att folk vill veta varifrån din information kommer ifrån, mig inkluderad.
Det skulle ju vara lite konstigt att du av alla människor i världen sitter på den stora planen

Är det kanske en avhoppare från NWO som har läckt ut detta?
Citera
2012-08-30, 22:54
Medlem
Feedback66s avatar
Alex Jones har ju sagt det!

Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
Sedan vaknade du eller?

Någon du "känner"?

Räkna med att folk vill veta varifrån din information kommer ifrån, mig inkluderad.
Det skulle ju vara lite konstigt att du av alla människor i världen sitter på den stora planen

Citera
2012-08-30, 22:55
Medlem
Neon666s avatar
Citat:
Sedan vaknade du eller?

Någon du "känner"?

Inga avhoppare, dom sprider ut sånt här hela tiden. Det får som sagt motsatt effekt, som du just visade
Citera
2012-08-30, 23:00
Medlem
stopbitchings avatar
Utöver cpn och religiösa så hörde jag att de ska spärra in aspergers och satanister också.
Citera
2012-08-30, 23:05
Medlem
Neon666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Utöver cpn och religiösa så hörde jag att de ska spärra in aspergers och satanister också.

Låg fungerande aspergers, ja och Satanister är ingen erkänd religion som vill ha bakåtsträvande, så det tror jag knappast
Citera
2012-08-30, 23:07
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feedback66
Alex Jones har ju sagt det!

Citat:
Ursprungligen postat av Neon666
Inga avhoppare, dom sprider ut sånt här hela tiden. Det får som sagt motsatt effekt, som du just visade
Är det denna liraren?
http://en.wikipedia.org/wiki/Alex_Jones_(radio_host)

Visserligen är jag ingen expert på hur man tar över världen- men något som är ganska viktigt när man smider storartade planer är ju att hålla det för sig själv.
Om jag skulle gå ut i tv att jag skulle sätta regeringen i ett slavläger, tror ni att jag skulle lyckas då?
Joråsåatteh..
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
I see what you did there
Citera
2012-08-30, 23:08
Medlem
Neon666s avatar
Citat:
Är det denna liraren?
http://en.wikipedia.org/wiki/Alex_Jones_(radio_host)

Visserligen är jag ingen expert på hur man tar över världen- men något som är ganska viktigt när man smider storartade planer är ju att hålla det för sig själv.
Om jag skulle gå ut i tv att jag skulle sätta regeringen i ett slavläger, tror ni att jag skulle lyckas då?
Joråsåatteh..

I see what you did there

Du ska inte hålla det för dig själv, för då blir det farligt ifall det kommer ut, det handlar om att sprida ut det så mycket som möjligt, för då tror ingen på det.

Nyckeln är att vanliga personer som är anställda av dom ska göra det. För vanliga är bara vanliga personer och kan ju OMÖJLIGTVIS veta det, eller hur ?
Senast redigerad av Neon666 2012-08-30 kl. 23:10.
Citera
2012-08-30, 23:10
Medlem
Lycurguss avatar
Jag är övertygad om att gud finns.

Så FRA här har ni någon ni kan sterilisera och fånga i era camps. I slutändan vinner jag endå, varför?

God will save my soul! The rest will burn in hell
Citera
2012-08-30, 23:10
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neon666
Låg fungerande aspergers, ja och Satanister är ingen erkänd religion som vill ha bakåtsträvande, så det tror jag knappast

Nej satanister måste ta klivet och börja dyrka Lucifer annars är det kört, de blir inspärrade direkt. Likaså aspergers för de har typ inga känslor, och känslor behövs för att kunna utföra magi. De vill ha potentiella magiker i NWO så blöjsatanister och aspergers går dessvärre bort. Sorry m8
Citera
2012-08-30, 23:12
Medlem
Neon666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lycurgus
Jag är övertygad om att gud finns.

Så FRA här har ni någon ni kan sterilisera och fånga i era camps. I slutändan vinner jag endå, varför?

God will save my soul! The rest will burn in hell

Du är new world order bästa vän
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här