• 1
  • 2
2012-08-30, 21:36
Bannlyst
Hej, jag är 14 bast och som rubriken lyder inte i puberteten ännu. Jag blir retad för min ljusa röst för att jag låter som en ''p12'' även om jag beter mig som min ålder. Ännu en sak är att det är en tjej som jag gillar som liksom försöker bli tillsammans med mig fast jag är rädd att vi ska hamna med varann då vi ska ha sex och jag ska ta av mig naken.

Någon som har något tips? Ska jag bara vänta eller? är fett sugen men kan ju inte
Citera
2012-08-30, 21:38
Bannlyst
Det är 18 år som gäller här.

Men du kan vara lugn, det är många som är sena in i puberteten, rösten kommer efter ett tag.

Är dom bråkiga mot dig pga din ljusa röst så är det vara slå till
Citera
2012-08-30, 21:39
Medlem
WhySoBorings avatar
Citat:
Ska jag bara vänta eller?
Där har du svaret!
Och välkommen tillbaka om 4 år!
Citera
2012-08-30, 21:49
Medlem
Cautions avatar
Skit i det, det är ju ingenting som du kan rå för. Vad är det för mening med att oroa sig över någonting du inte kan påverka? Börja köra hård intervallträning och någon krävande styrkesport, så får du mer testosteron och tillväxthormon. Sluta runka också, då ökar testot ännu mer.

Sen vad gäller tjejen tycker jag att du ska fråga om hon inte vill hänga med hem till dig och kolla på film en kväll när inte dina föräldrar är hemma. Sen när du känner att hjärtat bultar riktigt fort, och det blir sådär läge, så tar du hennes hand, tittar henne i ögonen, och pussar henne på munnen. Sen kan du fortsätta smeka lite varstans, ni lägger er i soffan, och sen knullar du henne och skiter i att du inte har pubishår än. Du kan väl runka och ha skönt ändå eller? Efter ca 5-10 sek kommer du få orgasm, men oroa dig inte för det, det är så för alla killar i början. Dra ut och torka av bara, och knulla en gång till efter litet uppehåll, andra gången räcker du längre.

Sedan kan du stoltsera bland grabbarna att du har i alla fall knullat, hellre det och ha pipröst än skränig jävla oskuldsröst.

Good luck man! Ta ingen skit, och gör det du vill, var inte rädd för konsekvenserna.

PS: Se inte det här tjejen som en romantisk hollywoodfilm. Så fungerar inte verkligheten, bjud hem henne vid första tillfälle och handla snabbt. Annars kommer hon tröttna på dig och bli intresserad av någon annan kille. Om du inte känner dig mogen för att ligga kan du väl i alla fall hångla med henne och mysa lite. Det är ju trevligt det också. Gör vad som känns rätt bara, räcker inte det för henne får det väl vara så. Försök inte kontrollera situationen för mycket bara, ta hem henne, och se vad det leder till. Hursomhelst blir du en erfarenhet rikare.
Senast redigerad av Caution 2012-08-30 kl. 21:52.
Citera
2012-08-30, 21:58
Medlem
Judeschweins avatar
Käka mycket protein och häv i dig massor av nyttig mat så ska du se att du kommer växa snabbare. Vad gäller det andra så gäller det bara att skita i vad andra säger och tycker om dig, om folk märker att du tar åt dig när man nämner din pipiga röst så kommer man ju bara fortsätta göra det för att kunna sätta sig över dig och du kommer sjunka i den sociala hierarkin. Så upp med bröstkorgen och låt ingen ens få försöka trycka ner dig, skratta bara åt såna töntiga kommentarer.
Vad gäller sex och sånt så spelar det ingen roll hur du gör så länge som du skyddar dig och er med preventivmedel.

Citat:
Ursprungligen postat av manzey

Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
Vänta tills du kan läsa "för att vara medlem på Flashback ska du vara 18+"

Citat:
Ursprungligen postat av WhySoBoring
Där har du svaret!

Men åh vad gulligt! Ni har alltså redan fyllt 18? Så himla duktiga ni är!
Senast redigerad av Judeschwein 2012-08-30 kl. 22:00.
Citera
2012-08-30, 22:01
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manzey

Men du kan vara lugn, det är många som är sena in i puberteten, rösten kommer efter ett tag.

Är dom bråkiga mot dig pga din ljusa röst så är det vara slå till

Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
Vänta tills du kan läsa "för att vara medlem på Flashback ska du vara 18+".
Här kan du få hjälp med ditt problem: www.ungdomar.se

Hejdå!

Citat:
Ursprungligen postat av WhySoBoring
Där har du svaret!
Käft med Er! Rapportera istället! NI tillför inte ett skit, TS ålder är högst ointressant.

OnT: Jadu TS, puberteten kommer tidigt hos vissa och sent hos andra som du säkert redan vet.
Det har med massor olika anledningar att göra, framförallt är det genetiskt. Man kan få hjälp, en hormonbehandling son påskyndar puberteten men i din ålder kommer du inte få någon hjälp.
Citera
2012-08-30, 22:12
Medlem
Ogdens avatar
Prat om TS ålder är helt OT, och det vet ni.

B&F var inte helt rätt forum, vi provar i M&H.

/mod
Citera
2012-08-30, 22:43
Medlem
Ta det lugnt bara, vet många som var sena och inte fick mörkare röst eller hår på benen innan de fyllde 16 år.
Citera
2012-08-31, 00:09
Medlem
Äh, lugn pojk. Den kommer när den kommer!
Citera
2012-08-31, 01:17
Medlem
Ingen fara. Lugn. 14 är fortfarande ungt och det finns ingen anledning att oroa sig. En del är senare in i puberteten än andra, börja oroa dig när du närmar dig 17-18 och inget har hänt.

Prata med skolsyster om du vågar/orkar, hon kan säkert ge dig lugnande ord.

Det är jobbigt att vara "sist", men tänk på att det finns en massa negativa saker med att hamna i puberteten. Finnarna, könshåren, målbrottet, erektionerna HELA TIDEN, känslostormarna.... Slappna av, njut av att alla dina vänner är hormonstyrda idioter och att du fick lite extratid att njuta av den ack så korta tiden man har innan man blir hjärtntvättad av testosteron.

Igen: du är alldeles normal, snart nog blir du en vandrande neandertalare som alla dina vänner
Citera
2012-08-31, 01:18
Medlem
Agitatzes avatar
Din historia låter exakt som en gammal klasskamrat till mig.
Troligtvis kommer du aldrig komma i puberteten...
Citera
2012-08-31, 01:30
Medlem
TheHmms avatar
Hade en sån kille i klassen.

Han var väldigt liten... där...

Stackarn, korkad var han också...

Vänta och håll tummarna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera