2012-08-30, 20:52
Medlem
Jag bor på ett ställe där Gina tricot inte finns och inte är
Möjligt att ta sig till. Därför frågar jag här:

Jag har storlek S, 36 i byxor. I jeans från hm storlek 26". Vet någon då vilken storlek jag skall ha i Gina tricots jeans? (ej elly coated zip)
Citera
2012-08-30, 21:01
Medlem
pussyjuices avatar
lyssnade med kärringen och hon tyckte du skulle ha 26 eller 27, inte för att det säger mig något men hon jobbar där
Citera
2012-08-30, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cbhea
Jag bor på ett ställe där Gina tricot inte finns och inte är
Möjligt att ta sig till. Därför frågar jag här:

Jag har storlek S, 36 i byxor. I jeans från hm storlek 26". Vet någon då vilken storlek jag skall ha i Gina tricots jeans? (ej elly coated zip)

Jag har köpt dom där kristen jeansen med dragkedja nere vid ankeln i flera färger. Dom har jag alltid köpt den minsta storleken jag fått på mig typ för dom ger med sig som fan. Jag har också 36/S i kläder och har ca 25-26 i ginas jeans.
Citera
2012-08-30, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av josefien
Jag har köpt dom där kristen jeansen med dragkedja nere vid ankeln i flera färger. Dom har jag alltid köpt den minsta storleken jag fått på mig typ för dom ger med sig som fan. Jag har också 36/S i kläder och har ca 25-26 i ginas jeans.

Jeans töjer sig nästan alltid 0,5 - 1 storlek i midjan. Därför ska man köpa jeans som sitter åt från början så töjer de sig och blir lagom sen, annars blir de för stora sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in