Hon har sålt mer skivor än dig! det måste bero på en viss talang eller?
Jag menade talang utöver det vanliga vad gäller folk som kan sjunga. Hon har en väldigt ordinär barnröst och hon är inte ens särskilt ung längre. Blickar man utanför Sveriges gränser finns massor av tjejer som varit i hennes ålder som verkligen fått mig att höja på ögonbrynen då de haft en pipa och ett uttryck som en vuxen kvinna och inte låtit som den lilla flicka de egentligen är. Vi behöver inte ens gå utanför Sverige. Robyn var väl ca 15 när hon slog igenom och även om hennes röst var ung så fanns där ett djup som unga fröken Diamond helt enkelt inte har och kanske aldrig kommer att få. Hon är ett skolexempel på när "bra för att vara svensk" räcker för att man ska framstå som ett fenomen.
Nej, Amy är rätt ful. 135 centimeter lång med Tore Skogman-käft och rött hår.
Hahaha. Känner en kille som haft sex med henne. Han var sjukt nöjd med det och skröt om hur han satt Amy Diamonds syrra. Eftersom ingen visste hur hon såg ut så fick han inga mothugg.
Men nästa gång jag träffar honom på krogen så ska han få höra ett och annat.
Nej, Amy är rätt ful. 135 centimeter lång med Tore Skogman-käft och rött hår.
Citat:
Ursprungligen postat av Gräset
Hahaha. Känner en kille som haft sex med henne. Han var sjukt nöjd med det och skröt om hur han satt Amy Diamonds syrra. Eftersom ingen visste hur hon såg ut så fick han inga mothugg.
Men nästa gång jag träffar honom på krogen så ska han få höra ett och annat.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!