Thunder in my heart är tillbaka med en ny säsong. Nu ser Amy mer rundare ut, innan var hon lite kurvig men nu vet i fan. Hoppas hon visar sig naken igen. Gillar ändå henne på något konstigt vis.
Thunder in my heart är tillbaka med en ny säsong. Nu ser Amy mer rundare ut, innan var hon lite kurvig men nu vet i fan. Hoppas hon visar sig naken igen. Gillar ändå henne på något konstigt vis.
Hon har nyligen bytt adress och det är en man skriven på samma adress. Om det är en relation mellan dom vet jag ej. (se ratsit)
Såg nyss henne i serien "Gösta" från 2019. Väldigt udda serie, inte otippat när det är Moodyson. Haft svårt att bestämma mig om jag gillar den, men jag gör nog fan det! Killen som spelar "farsan" i denna serien är skitbra!
Trots att jag inte gillar gluggen kan jag inte låta bli att gilla Amy. Hon har skön utstrålning.
Och för de som undrar, man får se lite hud i serien.
Gammalt inlägg men jag måste flika in med att det möjligtvis var TheBeachParty som var där och pökade henne i fittan.
Här har möjligtvis Metoo ett genuint ärende, ifall det inte vore för att hon motjuckat
Citat:
Ursprungligen postat av TheBeachParty
Jag skulle vilja pöka henne någon gång. I Fittan!!!
Har träffat henne massvis med gånger under skivsigneringar, efter konserter, på festivaler och på spelningar i gallerior, shoppingcentra etc.
Hon ser alltid kåt ut och ler skälmskt. En gång när jag stod riktigt nära tog jag ett bastant tag mellan hennes ben och nöp ordentligt. Hon pep till och typ juckade emot....eller om hon kanske försökte backa undan, jag vet inte. Jag tyckte att hon kändes våt i alla fall.
Jag blev iväg knuffad direkt därifrån innan jag hann göra något mer av några idioter. Fingrarna luktade väldigt gott efteråt.
Här man man få Amy att prata på din telefonsvarare. Alla blir väldigt förvånade när dom ringer hahah http://www.amydiamond.se/?sid=article&pid=read&id=4569
Heeej det här är Amy Diamond! Min kompis som du söker är ute just nu men lämna meddelande till oss eller ring sen. HEJ DÅ!
Senast redigerad av Crapmagic 2024-01-31 kl. 21:44.
[quote=TheBeachParty|41601425]Jag skulle vilja pöka henne någon gång. I Fittan!!!
Har träffat henne massvis med gånger under skivsigneringar, efter konserter, på festivaler och på spelningar i gallerior, shoppingcentra etc.
Hon ser alltid kåt ut och ler skälmskt. En gång när jag stod riktigt nära tog jag ett bastant tag mellan hennes ben och nöp ordentligt. Hon pep till och typ juckade emot....eller om hon kanske försökte backa undan, jag vet inte. Jag tyckte att hon kändes våt i alla fall.
Jag blev iväg knuffad direkt därifrån innan jag hann göra något mer av några idioter. Fingrarna luktade väldigt gott efteråt.
och vi firar 10 årsjubileum av det bästa inlägget jag läst, inte bara på Flashback utan på alla forum någonsin
och vi firar 10 årsjubileum av det bästa inlägget jag läst, inte bara på Flashback utan på alla forum någonsin
Här man man få Amy att prata på din telefonsvarare. Alla blir väldigt förvånade när dom ringer hahah http://www.amydiamond.se/?sid=article&pid=read&id=4569
Heeej det här är Amy Diamond! Min kompis som du söker är ute just nu men lämna meddelande till oss eller ring sen. HEJ DÅ!
Den 10 Mars ska hon vara med i så ska det låta för 3:e gången. Det kommer bli fantastiskt!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!