2021-06-06, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
O
17, snarare 12 år tycker jag. Hon är en peddodröm, pippa henne utan att få ett straff.

Det sjuka är ju att folk skulle tro Amy var 14 år utifall hon höll hand med en 50 åring.

Helt sjukt hur mycket babyface hon har
Citera
2021-06-06, 21:26
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
O
17, snarare 12 år tycker jag. Hon är en peddodröm, pippa henne utan att få ett straff.
Du lär knappast ha någon chans.
Citera
2021-06-07, 09:53
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Du lär knappast ha någon chans.
Nä, men jag är ingen lesbiskpedofil heller.
Citera
2021-08-31, 04:57
Medlem
Sett några avsnitt av thunder in my heart och har lite svårt att bestämma mig vad jag tycker.. Lite Fucking Åmål över den.
Citera
2022-01-07, 18:18
Medlem
ChiCoLas avatar
Tack för länken med brösten.
Fan vad sexiga bröst. Skulle gärna se mer av dem
Citera
2022-01-07, 19:47
Medlem
Lobbaaans avatar
Att hon inte fixat gluggen är intressant, det går ju parkera ett moppedäck där emellan.
Citera
2022-01-07, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Att hon inte fixat gluggen är intressant, det går ju parkera ett moppedäck där emellan.

Inget fel på den gluggen.
Citera
2022-03-03, 18:57
Medlem
Amy Deasismont och Charlie Gustafsson har gjort slut efter sju år tillsammans.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...har-gjort-slut
Citera
2022-03-06, 23:22
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Amy Deasismont och Charlie Gustafsson har gjort slut efter sju år tillsammans.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...har-gjort-slut

AHA, det är alltså därför hon har flyttat in till en tjej istället.
Det står att hon flyttade in för bara 4 veckor sedan till en tjej som heter Je**y. Lägenheten är bara på 22 kvadrat står det så de lever compact living

https://mrkoll.se/person/pa-vaningar...kyqRaQmUxauerA
Citat:
Amy är en kvinna......
Hon flyttade till sin nuvarande bostadsrätt för 4 veckor sedan (den 1 februari 2022). Här bor hon tillsammans med Je**y. Hon bor i en köpt lägenhet Den är 22 kvadratmeter och har 1 rum.
Citera
2022-03-07, 07:10
Vad är det som är så fascinerande med henne? Speciellt snygg är hon ju inte.
Citera
2022-09-09, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Vad är det som är så fascinerande med henne? Speciellt snygg är hon ju inte.

Hon var jävligt bra när hon fortfarande sjöng. Jävla pipa, känsla och inlevelse. Det finns några klipp på YT som är en fet blöt Alaska-lax rakt i ditt 12-åriga ansikte, om du hade haft anständighet nog att uppskatta talang. Hon var så bra att hon inte ens behövde hora ut sig i exploaterande skitprogram som Idol och liknande.
Citera
2023-01-06, 16:10
Avstängd
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Haha, sent svar men såg precis klipp där hon berättade att hon förlorade den typ nu. Så, 22 år.

Gammalt inlägg men jag måste flika in med att det möjligtvis var TheBeachParty som var där och pökade henne i fittan.

Citat:
Ursprungligen postat av TheBeachParty
Jag skulle vilja pöka henne någon gång. I Fittan!!!

Har träffat henne massvis med gånger under skivsigneringar, efter konserter, på festivaler och på spelningar i gallerior, shoppingcentra etc.
Hon ser alltid kåt ut och ler skälmskt. En gång när jag stod riktigt nära tog jag ett bastant tag mellan hennes ben och nöp ordentligt. Hon pep till och typ juckade emot....eller om hon kanske försökte backa undan, jag vet inte. Jag tyckte att hon kändes våt i alla fall.
Jag blev iväg knuffad direkt därifrån innan jag hann göra något mer av några idioter. Fingrarna luktade väldigt gott efteråt.

Här man man få Amy att prata på din telefonsvarare. Alla blir väldigt förvånade när dom ringer hahah
http://www.amydiamond.se/?sid=article&pid=read&id=4569
Heeej det här är Amy Diamond! Min kompis som du söker är ute just nu men lämna meddelande till oss eller ring sen. HEJ DÅ!

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in