2013-04-25, 20:47
Medlem
castanedas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alienna
Enligt dig är de(t) "som finns där ute" helfalska lögnare.
Deras svar kan med stor sannolikhet vara 100% lögn.
Vad är det då för vits att fråga dem - om någonting över huvud taget?!

Vilka fler symptom kan indikera att man blir dränerad av vampyrer?

Har aldrig påstått att det som finns där ute är helfalska lögnare, det finns MYCKET där ute...har på FB tagit upp en försvinnande liten del av det jag personligen erfarit...

Om vi bortser från faktiska symtom som normalt uppstår av fysiska/psykiska orsaker...så är vissa symtom sådana att det kan kopplas till dessa energitjuvar:

Trötthet...irritation, hög stressnivå...och tyvärr sjukdomar, och i vissa fall dödsfall ( även om det är sällsynt, då det inte gynnar dem ). Problemet är att alla dessa symtom jag räknar upp här kan lika gärna kopplas till faktiska fysiska/psykiska tillstånd hos människan, vilket också görs...
Citera
2013-04-25, 20:48
Medlem
castanedas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Ser att dina argument försvinner i takt med snösmältningen.

Återstår att kalla de som vill se belägg för din argumentation för troll.
Din trovärdighet ter sig suicidal i sin natur.

Självinsikt och självkritik är inte din starka sida va??
Citera
2013-04-25, 20:57
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av castaneda
Självinsikt och självkritik är inte din starka sida va??
Jo det är just det som det är.

Vi har dig som hävdar en massa saker.

Jag frågar efter källor och bevis.

Du börjar bete dig som en stor skit.
Citera
2013-04-25, 21:03
Medlem
castanedas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Jo det är just det som det är.

Vi har dig som hävdar en massa saker.

Jag frågar efter källor och bevis.

Du börjar bete dig som en stor skit.

Såja såja...inte slänga spillning nu igen...håll dig till tråden, och det regler som gäller på FB...dvs. detta är ett diskussionsforum, vilket innebär att vi skall samtala om TRÅDEN.

Då det gäller källor så har jag redan sagt(säger det igen). 1. Det jag tar upp här på forumet kommer från följande källor...min egna erfarenheter/kunskap...mina elevers erfarenheter/kunskap samt den litteratur som jag bekantat mig med under åren som handlar om ex: astrala fenomen ( det finns en uppsjö av böcker i ämnet och närbesläktade ämnen)samt den litteratur som berör de områden där människor gör s.k. själsresor ex: inom shamanism
Citera
2013-04-25, 21:03
Medlem
Aliennas avatar
Citat:
Har aldrig påstått att det som finns där ute är helfalska lögnare, det finns MYCKET där ute...
Då missförstod jag din rekommendation.

VEM - det "som finns där ute" - syftar du på? Vem/Vad är det vi skall vända oss till med vår fråga?
Citera
2013-04-25, 21:09
Medlem
castanedas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alienna
Då missförstod jag din rekommendation.

VEM - det "som finns där ute" - syftar du på? Vem/Vad är det vi skall vända oss till med vår fråga?

Du kan kalla det som finns " därute" för vad du vill, det spelar ingen som helst roll vilken bild du har av den/det...som du säkert märkt i de trådar jag tagit upp här på FB, så finns det inte speciellt många ( dom finns men är tyvärr få ) som seriöst vill diskutera/samtala om tråden, utan ägnar tid åt att störa i tråden utan intresse för ämnet, därför tar det TID att utveckla och fördjupa ämnet...försöker efter bästa förmåga...och tid.

Det är min erfarenhet att om vi bortser från vampyrer och de varelser jag nämnt så finns det ett OFANTLIGAT antal andra livsformer " därute", det finns även "källor" som man kan tappa information ifrån...en av dessa källor ligger nära oss.
Citera
2013-04-25, 21:16
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Såja såja...inte slänga spillning nu igen...håll dig till tråden, och det regler som gäller på FB...dvs. detta är ett diskussionsforum, vilket innebär att vi skall samtala om TRÅDEN.

Då det gäller källor så har jag redan sagt(säger det igen). 1. Det jag tar upp här på forumet kommer från följande källor...min egna erfarenheter/kunskap...mina elevers erfarenheter/kunskap samt den litteratur som jag bekantat mig med under åren som handlar om ex: astrala fenomen ( det finns en uppsjö av böcker i ämnet och närbesläktade ämnen)samt den litteratur som berör de områden där människor gör s.k. själsresor ex: inom shamanism
Jag får kalla dig för i princip vad jag vill på FB,
igen verkar dina fascistoida tendenser att vilja styra över ordet på FB ta över.

Det du säger är att du hävdar dig ha erfarenhet.
Hävdar att du har elever.
Hävdar dessa har erfarenheter.
Läst på nätet om häxor och själsresor.

Detta saknar helt relevans som källor.
Böckers namn och författare och citat ur dessa är ett minimum.

I övrigt kan du lika gärna sitta på Säter och vara under kraftig medicinering och dina elever är dina medpatienter som också ser en massa lustiga saker. Det är bara rappakalja som du ger.
Citera
2013-04-25, 21:21
Medlem
Aliennas avatar
Citat:
Det är min erfarenhet att om vi bortser från vampyrer och de varelser jag nämnt så finns det ett OFANTLIGAT antal andra livsformer " därute", det finns även "källor" som man kan tappa information ifrån...en av dessa källor ligger nära oss.
Citat:
. . . fråga ett duktigt, det "som finns där ute" kommer att besvara din fråga.

Är det alltså - ett duktigt källa - du menar...?
Citera
2013-04-25, 21:33
Medlem
madwolfs avatar
Jag såg att många här har frågat hur de ska skydda sig.. Jag ska berätta hur för er!

Förberedning:

Slut era ögon, ta ett djupt andetag, håll inne, släpp ut luften genom en suck och upprepa ~ gånger och känn hur kroppen slappnar av.. Försök att stilla dina tankar.. Det kan vara svårt så om det dyker upp en tanke så föreställ dig att tanken bara svävar iväg som ett moln på himmelen. Funkar inte det och ni bara 'spammas' av tankar så tänk 'Jag Är' varje gång det kommer en tanke. Funkar inte det kan ni fokusera på andningen, eller inte fokusera bara känn hur magen far upp och ner och njut. Nu när ni har stillat eran överaktiva hjärna så ska vi gå vidare till själva skyddet..

När ni ligger/sitter där och är helt avslappnad och bara ÄR ska ni be Ärkeängeln Mikael om skydd mot negativa/onda energier. Tänk er att han byter ut de negativa energierna mot positiva, VIT energi som är runt er!

Det finns även ett annat sätt som är bättre.. När ni ligger där, föreställ er att all vit-energi från moderjord strålas upp i er ryggrad, sedan går den in i era Hjärtchakran(Det ligger mitt på bröstkorgen) och sedan strålas energin ut till alla kroppsdelar i din astralkropp, fokusera på det ett tag, du känner själv när kroppen har blivit fulladdat. Låt sedan all energi flöda konstant och sedan gå upp ur Hjärtchakrat och runt dig som en sköld.

Du kan även utveckla det hela och skydda era nära och kära, Tänk då att all energi strålas upp ur Hjärtchakrat och sedan in i de andras hjärtchakran och sedan föreställer ni er att deras energi går egenom deras kropp och slutligen byggs det upp en sköld för dem med!

Hoppas jag var till god hjälp!

Ha en bra kväll allesammans!

Fred Kärlek Respekt

/Madwolf
Senast redigerad av madwolf 2013-04-25 kl. 21:36.
Citera
2013-04-25, 22:59
Medlem
graffdatshits avatar
Jag tror snarare att det handlar om någon annan form utav ont väsen. Man skall inte experimentera med det okulta.
Citera
2013-04-25, 23:51
Medlem
Wastelandwolfes avatar
Citat:
det finns även "källor" som man kan tappa information ifrån...en av dessa källor ligger nära oss.

Nu blev jag nyfiken....kan du utveckla detta? Hur gör man för att komma åt denna källa?
Citera
2013-04-26, 00:02
Medlem
wembis avatar
Citat:
Om din historia är sann, och du inte tillhör de trollungar som "springer här på forumet" och försöker förstöra trådar om det paranormala, med pustlustiga pubertala uttalanden, vilket den mycket väl kan vara. Så kan du påverka dom på olika sätt att inte angripa dig, tyvärr är det så att i dom allra flesta fall är människan inte medveten alls om deras närvaro, men kan känna sig ex: ovanligt trött då dom vaknar på morgonen.

Castaneda! Debattör LGD har hittills aldrig gjort sig känd som en "trollunge" här på forumet.
Tvärtom verkar han vara en av de seriösaste debattörerna på detta delforum.

Men det finns många tvivelaktiga debattörer här som inte har något här att göra förutom att spela spratt och göra sig lustiga i ett ämne som de inte begriper sig på. En seriös moderator hade kunnat råda bot på detta, men tyvärr finns inget intresse från den sidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in