2012-09-14, 15:45
Medlem
castanedas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Du snackar ju bara bull. Vill du veta något som är verkligt dock så kan du kolla här https://www.flashback.org/t531470

Jag lever inte i nån bubbla. Jag är öppen för allt, men inte för att en (1) tjomme påstår att han ser osynliga vampyrer pga sina astralresor.

Vad i helskotta vill du mannen??Skrev ju att du hade rätt..du kan strycka det där med bubbla..ser nu att det i ditt fall rör sig om en filt
Citera
2012-09-14, 16:14
Medlem
Finansmans avatar
[quote=castaneda]
Citat:
Ursprungligen postat av Finansman
Castaneda

Det finns olika grader i astral projektion..din fysiska kropp kan ligga i vila..men den kan även vara fullt vaken. du kan mycket väl gå ut i det astrala med ex: en vän..samtidigt som ni ex: sitter och fikar vid ett kafé..i era fysiska kroppar.

Det astrala planet KAN inbegripa det fysiska planet..detta kräver en hel del energi/kunskap.

Jag tror du missuppfattade en av mina frågor.

Jag fattar att min vän också kan gå ut i det astrala, men kan vi träffas i det astrala och göra saker och sen mötas igen i våra fysiska kroppar och komma ihåg det båda två?
Citera
2012-09-14, 16:18
Medlem
MadDog76s avatar
Låter som TS borde sova lite.. Att sitta uppe 6 dagar i rad på vaket gör att man blir lite sliten.
Citera
2012-09-14, 16:27
Medlem
castanedas avatar
[quote=Finansman]
Citat:
Ursprungligen postat av castaneda

Jag tror du missuppfattade en av mina frågor.

Jag fattar att min vän också kan gå ut i det astrala, men kan vi träffas i det astrala och göra saker och sen mötas igen i våra fysiska kroppar och komma ihåg det båda två?

Det är fullt möjligt..
Citera
2012-09-14, 16:29
Medlem
castanedas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadDog76
Låter som TS borde sova lite.. Att sitta uppe 6 dagar i rad på vaket gör att man blir lite sliten.

Nää..tror inte det..det finns tillräckligt många människor som sover bort hela sitt liv..i dödsögonblicket vaknar dom till..vafan..var det inget mer,näha..tack för kaffet.
Citera
2012-09-14, 22:38
Medlem
Busfroe1s avatar
Citat:
Eftersom du skriver att du inte vill ha ett svar på ditt inlägg..så måste jag givetvis ge dig ett

Nej det är inte skitsnack..det faktum att du inte TROR på det jag skriver här under denna tråd..är en högst personlig åsikt från din sida..så för dig ÄR det jag skriver skitsnack..och jag kan försäkra dig att det finns OFATTBART många skisnackare i världen..du får helt enkelt TRO att jag är ytterligare en av dom

Ja det är ju klart att du vet det när du är en av dem? Du kan ju på fullaste allvar inte vara seriös i det du skriver och om du är det så tycker jag faktiskt att du skall söka någon form av hjälp.
Citera
2012-09-15, 07:55
Medlem
castanedas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busfroe1
Ja det är ju klart att du vet det när du är en av dem? Du kan ju på fullaste allvar inte vara seriös i det du skriver och om du är det så tycker jag faktiskt att du skall söka någon form av hjälp.

Du kunde trots allt inte låta bli och kommentera..trots ditt ointresse

Undrar vem som snackar mer skit..och är knappast seriös..och VERKLIGEN behöver hjälp

Du uttalar dig om saker du inte vet något om..det är som om du kommenterade en matematisk formel..men är själv en matematisk idiot ..är du säker på att du inte är en bonde??..för att sprida dynga det kan du

Då har vi avklarat ditt skitsnack..och det faktum att du är oseriös..då återstår bara det där med att söka hjälp..tyvärr måste jag säga att i ditt fall hjälper det inte ens med ett rejält hästpiller..då det finns ingen tablett som hjälper mot obotlig okunskap

Jo..jag är faktiskt fullt seriös i det jag skriver(om du bortser från det ovannämnda om dig..det är endast till för mitt höga nöjes skull )..och om du "tittar in"lite då och då,,så kommer du få tillfälle att läsa om ännu mer hårresande "avslöjande" som omger dig.
Citera
2012-09-15, 14:01
Medlem
castanedas avatar
[quote=castaneda]
Citat:
Ursprungligen postat av Finansman

Det är fullt möjligt..

En fråga som dykt upp några gånger är HUR skyddar man sig mot dessa vampyrer,och svaret är kort och gott..det är för dom allra flesta praktiskt taget omöjligt.Här hjälper varken svavelosande böner,vitlök,kors eller pentagram.Människan är i stort sätt i händerna på de krafter som råder inom människans livssfär..så är det med mängder av sjukdomar..olyckor osv.Även om dessa vampyrer inte tar en livsfarlig mängd energi.så uppstår det farliga situationer om människans imunförsvar är försvagat av ex: sjukdom..då kan den mängden energi som blir kvar vara på en farligt låg nivå.

Har funnit att det enda som hjälper(men vilket i praktiken är omöjligt för dom allra flesta)är att bekanta sig med dem,man kan likna det vid tamvargar där vissa personer accepteras av vargarna..och vargarna låter dem vara(även om det finns undantag även är).

Däremot är det ännu svårare att värja sig emot de "andra" typer av varelser jag nämnt här på fb..dessa smälter perfekt in praktiskt taget överallt..och dom kan(i motsats mot vampyrer)vandra bland människor..faktum är så finns dom mitt ibland oss hela tiden..dom kan sitta brevid dig på ex:bussen..stå i en kö bakom eller framför dig..sitta i samma teaterlokal osv osv..
Citera
2012-09-15, 14:27
Medlem
Aliennas avatar
Citat:
..faktum är så finns dom mitt ibland oss hela tiden..dom kan sitta brevid dig på ex:bussen..stå i en kö bakom eller framför dig..sitta i samma teaterlokal osv osv..
Dom kan vara ute på flashback och skriva om vampyrer...
Citera
2012-09-15, 15:17
Medlem
castanedas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alienna
Dom kan vara ute på flashback och skriva om vampyrer...

Du är inte så långt ifrån sanningen..
Citera
2012-09-15, 16:01
Medlem
Rostiga.Sheriffbrickans avatar
Citat:
Nej..samtal med gud..har jag inte läst..några elever till mig har studerar den sagoboken..men personligen avfärdade jag den direkt då jag hörde några citat ifrån den.

Nej andar finns ju som bekant inte(har tagit upp andar i en anna tråd här på fb..kolla upp det och återkom sen..slipper jag upprepa mig

Vänta så den sagoboken säger exakt samma saker som du ang religion men den avfärdar du ?

tillåt mig rekomendera Budskap från andra sidan en klassiker svår att få tag i då den inte trycks numera, du låter mest som en översittartönt tycker jag.

Du vill gärna låta bemästrande och att folk skulle behöva vägledning tex dina elever av dig haha du är ju den som begränsar dom. Min fru kan nog duktigt mkt mer än dig men vafan varför hålla på med sånt man har ju sitt liv att upleva nu sen blir man ändå energi igen när man dör.

Vad är poängen du snackar om energier (finns tex poltergiester etc som är mkt obehagliga att ha med att göra kan jag lova dig) givetvis så söker de sig till negativa energier när man mår dåligt.

var lite positiv istället så slipper man både vampyrer och annat dont worry be happy,

istället för alt annat dravel. men visst hur skyddar man sig, jo just det sända ut energier som de inte är intresserade av.
Senast redigerad av Rostiga.Sheriffbrickan 2012-09-15 kl. 16:13.
Citera
2012-09-15, 18:00
Medlem
castanedas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostiga.Sheriffbrickan
Vänta så den sagoboken säger exakt samma saker som du ang religion men den avfärdar du ?

tillåt mig rekomendera Budskap från andra sidan en klassiker svår att få tag i då den inte trycks numera, du låter mest som en översittartönt tycker jag.

Du vill gärna låta bemästrande och att folk skulle behöva vägledning tex dina elever av dig haha du är ju den som begränsar dom. Min fru kan nog duktigt mkt mer än dig men vafan varför hålla på med sånt man har ju sitt liv att upleva nu sen blir man ändå energi igen när man dör.

Vad är poängen du snackar om energier (finns tex poltergiester etc som är mkt obehagliga att ha med att göra kan jag lova dig) givetvis så söker de sig till negativa energier när man mår dåligt.

var lite positiv istället så slipper man både vampyrer och annat dont worry be happy,

istället för alt annat dravel. men visst hur skyddar man sig, jo just det sända ut energier som de inte är intresserade av.

Även sagoböcker har spår av sanning..inget konstigt med det..även i Bibeln står det sanningar,men om där finns osanningar så sågar jag hela boken..

Översittartönt.. den var bra..får jag låna det ordet ?

Hm..känner du dig bemästrad..kolla med din fru först,det verkar som om hon bemästrar dig redan ganska duktigt

Ja..vad är poängen..tydligen har du missat den också(kolla med frugan för säkerhets skull )..

Tror du att du genom att gå trallande genom livet..så slipper du obehagligheter,och slipper bli biten av en(eller flera)vampyrer..då får jag nog rekommendera dig att inte i ditt trallande ha näsan alltför högt upp i luften..dels finns det risk att det regnar in..och dels kan du snubbla på just de obehagligheter du försöker undvika ..lycka till..you are going to need it..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in