2012-08-27, 19:33
Avstängd
KungPungPats avatar
http://www.youtube.com/watch?v=07oTg2zuFHY

Väldigt ny, kan vi diskutera stand-up-rutinen eller är det tabu? är väl frågan haha..

Vad tror ni?

MVH
Senast redigerad av KungPungPat 2012-08-27 kl. 20:10.
Citera
2012-08-27, 23:56
Medlem
zBr9s avatar
Jag förstår inte din fråga, varför skulle vi inte kunna diskutera stand-upen i filmen?
Citera
2012-08-28, 01:45
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Har fler av hans DVDer, tack för denna!
Citera
2012-08-28, 12:41
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Jag förstår inte din fråga, varför skulle vi inte kunna diskutera stand-upen i filmen?

För han pratar om koncentrationslägerna i USA bland annat..
Och gud och satan, jag vet att det kan vara extra tabu i Sverige för här tror vi på evolutionsteorier..

Dom försöker väl redan förhindra det fria ordet på internet för har man inget att dölja, ja då är det klart att dom får sätta upp en kamera och avlyssna din telefon och internet för att skydda dig mot terrorister..
Citera
2012-08-28, 13:02
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
För han pratar om koncentrationslägerna i USA bland annat..
Och gud och satan, jag vet att det kan vara extra tabu i Sverige för här tror vi på evolutionsteorier..

Dom försöker väl redan förhindra det fria ordet på internet för har man inget att dölja, ja då är det klart att dom får sätta upp en kamera och avlyssna din telefon och internet för att skydda dig mot terrorister..

LOL, tror du behöver ta av dig foliehatten, eller titta på mer stand-up. Finns ingenting som är "överdrivet" i Katt Williams show som skulle få folk att reagera nämnvärt på det.

I både USA och Sverige är man ganska på det klara vad humor innebär.

Tyckte inte detta var hans roligaste material, mest en massa niggers hit och dit.
Citera
2012-08-28, 13:52
Bannlyst
Holy shit, Guess who´s back! Detta skall åtnjutas snarast.
Citera
2012-08-28, 14:22
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
LOL, tror du behöver ta av dig foliehatten, eller titta på mer stand-up. Finns ingenting som är "överdrivet" i Katt Williams show som skulle få folk att reagera nämnvärt på det.

I både USA och Sverige är man ganska på det klara vad humor innebär.

Tyckte inte detta var hans roligaste material, mest en massa niggers hit och dit.

Jag ser stand-up som ett sätt att prata ut om det viktigaste och mest verklighetsbaserade sakerna som just den personen kan komma på.. Men du gillar förstås Parlamentet och har aldrig använt internet för att se bevisen för vad som händer i världen, som Katt gjort..

Jag tycker det är mäktigt att han vågar säga att "dom" mördade Michael Jackson framför ögonen på oss och gav oss den vekaste historian som nånsin hittats på i rättegång hahah jag tyckte det "skämtet" var klockrent för jag har själv sett lite av rättegången för länge sedan och fick samma känsla som Katt fått.. Atthan tar ut det i ljuset , underbart Katt..

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in