2011-11-14 17:43:09
Mötet idag gick finnemang. Blev ett ganska långt möte, jag gick i genom och redovisade för vad jag har arbetat med och vi gick igenom hur jag skulle fortsätta mitt arbete.
För att göra er mer införstådda i vad jag menar när jag skriver "Jobba med FIE" kommer här en förklaring:
- Det finns en förening som heter Föreningen för Industriell Elteknik och förkortas FIE, i styrelsen i den föreningen sitter representanter från olika företag som på ett eller annat sätt har med el att göra i, bland annat min far.
För ett år sedan fick denna förening broblem med sitt medlemsregister och behövde anlita någon att åtgärda detta.
Det blev då jag. Så sedan lite drygt ett år tillbaka jobbar jag som konsult för denna förening, FIE, upprättar deras medlemsregister och iordningställer deras hemsida och diverse dokument.
Det är ett lärorikt uppdrag och det är kul. Det är olika mycket att göra vid olika tillfällen, så jag har haft det mest vid sidan av. Nu den senaste tiden har det varit lite mer jobb.
Jag har alltså mitt egna företag. En enskild firma, denna använder jag till att jobba som sömmerska, konsult och nu främst för min nya webshop som snart kommer upp på nätet.
Jag hoppas ni förstår lite bättra nu, jag komemr att förstätta skriva "Idag ska jag jobba med FIE" och nu vet ni ju vad jag sysslar med då
För er som vill läsa mer kan ni gå in på deras hemsida :P Hehe
www.fie.se