2012-08-30, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GossipGirl
Jag fick precis svar från Christian Louboutin (som för övrigt har en helt egen avdelning som enbart sysslar med att få bort kopior av deras skor) och de var mycket intresserade och bad mig skicka den informationen jag hade.

Intressant! Säker på att skorna är förfalskningar? I så fall är det bara att köra på.
Citera
2012-08-30, 15:18
Medlem
Benedictuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastkork
Intressant! Säker på att skorna är förfalskningar? I så fall är det bara att köra på.

Med tanke på att hon tog ca 900 kronor för dem och dem ligger på 6 000 i vanliga fall så är det högst troligt ja.
Citera
2012-08-30, 15:28
Medlem
Hittade inget om henne på den kinesiska sidan som bloggen länkade till. Testade med fem olika emailadresser utan träff (amanda1sss@hotmail.com, amanda.sjostrom@live.se, asasas@hotmail.com, amanda@annaamanda.se och info@annaamanda.se) har hon fler?
Citera
2012-08-30, 15:36
Medlem
xenbravs avatar
Otroligt rolig tråd att följa, känns som om vi har en kandidat till årets tråd

Men fokusera på bruden och henns pojkvän och lämna farsan i fred. Han har ju vad jag har sett hittils inte gjort något fel eller varit inblandad i det här överhuvudtaget.
Citera
2012-08-30, 15:40
Medlem
Jada.Stevenss avatar
Vem är Denice Sköld som tydligt marknadsför Amanda Sjöströms företag annaamanda.se???
Se vem som kommenterat inlägget Jag har tagit en skärmdump på sidan, detta så CL får se plagiatet...

http://deniceskold.blogg.se/2012/january/galen-webshop.html
Citera
2012-08-30, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Snart skyller hon väl på att kineserna skickar varorna hit i små gröna kuvert och dom spårlöst försvinner på vägen

Posten har ju en konspiration mot henne för att de är avundsjuka på hennes glamorösa liv.
Citera
2012-08-30, 15:42
Medlem
Schibsteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Snart skyller hon väl på att kineserna skickar varorna hit i små gröna kuvert och dom spårlöst försvinner på vägen

Hur får man ens in en väskjävel i ett kuvert?
Citera
2012-08-30, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jada.Stevens
Vem är Denice Sköld som tydligt marknadsför Amanda Sjöströms företag annaamanda.se???
Se vem som kommenterat inlägget Jag har tagit en skärmdump på sidan, detta så CL får se plagiatet...

http://deniceskold.blogg.se/2012/january/galen-webshop.html

Hon förekommer på massa bilder från Amandas glamorösa fester så som "pink party" troligen någon barndomsvän från Gävle.
Citera
2012-08-30, 15:43
Medlem
TrueCs avatar
Bra jobbat av alla grävare! Jag vill dock avråda från att trakassera hennes familj och beställa varor i hennes namn, det kan lätt vändas till en snyftis från hennes sida. Dessutom sänker ni trovärdigheten med flashback som källa.

Men gräv vidare för tusan
Citera
2012-08-30, 15:46
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krash25
Hon förekommer på massa bilder från Amandas glamorösa fester så som "pink party" troligen någon barndomsvän från Gävle.

Alltså amanda har inga glamorösa fester i Stockholm.
Hon har inte en enda klubbchef på sin facebook. Vi har en gemensam vän och det är Weise. Så överskatta inte hennes stekighet, hon är en veritabel nobody.
Citera
2012-08-30, 15:47
Medlem
Jada.Stevenss avatar
Scrolla ner på den här bloggen så ser ni hur flickan där jämför ett par skor från Christian Louboutin med annaamanda.se, jag har givetvis tagit en skärmdump på detta, alla bevis är säkrade..

http://www.nattstad.se/LykkHa?id=2638323

Säkrat bevis!
http://i49.tinypic.com/ixshm1.jpg
Citera
2012-08-30, 15:50
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Bra jobbat av alla grävare! Jag vill dock avråda från att trakassera hennes familj och beställa varor i hennes namn, det kan lätt vändas till en snyftis från hennes sida. Dessutom sänker ni trovärdigheten med flashback som källa.

Men gräv vidare för tusan

Exakt. Om tråden trollas sönder är trovärdigheten som bortblåst. Hon har gjort så mycket dumt att hennes egna misstag räcker mer än väl att diskutera. Bara de som vill hjälpa hennes försvar och lögner skriver massa skit om "spräcka bläckhål" och uppmana till diverse brott och elakheter.

Hon och "företaget" skall granskas och diskuteras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in