Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2012-08-27, 19:55
  #37
Medlem
LadyCerises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BitchigSnigel
Tjejen verkar ta det rätt bra och Egon förklarade ju att det var en engångsgrej.
Händer det dock igen så är det dags att prata med dem och överväga att dra in polis och annat.

Han förklarade att det var en engångsgrej ja. Man kan säga så också bara för att lindra "skadan", tror du att om det sker bakom stängda dörrar det är nånting han kommer att basunera ut när folk frågar?
Att han gjorde det framför folk får mig att ana oråd, och jag menar om det inte hänt förut, då skulle väl flickvännen reagera mera?

Att tjejen tar det "bra" kan ju vara för att hon är van, och att det inte var nån biggie mot vad hon annars eventuellt blir utsatt för hemma. Eller så kan jag ha fel men det är en teori.
Citera
2012-08-28, 05:52
  #38
Medlem
Kringelkukens avatar
Egon har rätt, hon ska fan veta sin plats.
Uppkäftiga fruntimmer ska man slå och sparka tills dom inte kan stå, sen ska dom våldtas av mannens riktiga vänner. Bra Egon, kvinnor är madrasser med hål i och ska stå barfota i köket och laga mat samt föda barn.
Citera
2012-08-28, 07:10
  #39
Medlem
Ragge_51s avatar
Riktiga män behöver aldrig bruka våld, inte mot någon. Små kräk däremot brukar nog mer än gärna våld, vi riktiga män brukar vår hjärna!
Citera
2012-08-28, 09:13
  #40
Medlem
Codens avatar
Kvinnor SKA veta sin plats. Om Egons kvinna var näsvis eller uppstudsig gjorde Egon helt rätt.

Heja Egon!

Egons fv kanske är kinky och gillar det lite rough och tänder på offentlig tillrättavisning...just sayin'





Naturligtvis ska man inte slå sin kvinna om hon inte gillar det
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback