2012-08-26, 15:01
Medlem
MindreModigMans avatar
Dvs redaktören på nyheter24.

http://nyheter24.se/nyheter/internet/723597-vad-fan-ar-en-klappturk-for-nagonting
Citera
2012-08-26, 22:29
Medlem
jerkuss avatar
Ja, jag är då fan inte någon kändis iallafall. Tveksam till hur bra den här tråden passar här. Men om det är något särskilt du undrar över, MindreModigMan, är det bara att fråga.
Citera
2012-08-27, 20:11
Medlem
Ju mer jag läser av Jack Werner desto mer vill jag ligga (LIGGA!!!) med honom.

Och ja, det här är premiärinlägget från FB-kontot jag lurkat med sedan jag var en vilsen tonåring. Först nu kände jag att jag hade något viktigt att säga.
Citera
2012-08-27, 21:38
Medlem
För att inte framstå som en ensidig kåtjäkel kan jag tillägga att en kväll med Jack, en flaska vin och inget ligga alls också hade varit trevligt.
Citera
2012-08-27, 22:13
Medlem
Gideon-Stures avatar
Vem e grabben och på vilket sätt e han känd? professionell bloggare och twittrare? Jag e glad att Sverige klarade sig bra genom den ekonomiska krisen, men det hade varit nyttigt för folk med alla dessa pseudoyrken att få komma ut lite i verkligheten och skaffat ett riktigt kneg.

Den ironiska twisten e ju att han verkar precis lika verklighetsfrånvänd som sd-tomtarna som han raljerar över i den där jävla krönikan... fast kanske inte borde uttala mig iofs, har ju aldrig suttit och skrivit fräcka twitterinlägg från ett supercoolt café på södermalm där alla häftiga journalister med rätt klädstil och åsikter hänger å man får pröjsa 195 spänn för en kopp kaffe och en torr skorpa.
Citera
2012-08-28, 09:06
Medlem
bautas avatar
Han nickar kwasbeb på twitter och på andra ställen. Verkar tydligen hänga mycket på reddit.com/r/sweden där han bland annat brukar posta länkar till sin egen "tidning" N24, och ofta till sina egna artiklar!
Citera
2012-08-28, 09:18
Medlem
bautas avatar
I ett inlägg skriver han följande:
Citat:
Nej.
Som släkting till judar vägrar jag befatta mig med forum som placerar skulden för ett samhälles alla problem på vissa invandrargrupper.

Apropå icke politiskt korrekta nätsidor och bloggar. Vad tror vi om detta? Verkar inte vara någon fullblodsjude vi snackar om... ingift? Undrar förresten hur n24 står sig mot flashback, fria tider, avpixlat, swecon med avseende på antal besökare. Det kan ju inte gå alltför bra om han tillbringar såpass mycket tid åt att länka till sina egna artiklar på olika forum hela tiden...
Citera
2012-09-18, 16:47
Medlem
Han verkar vara en skön snubbe. Beundrar honom.
Citera
2012-09-18, 17:37
Medlem
Djinghiss avatar
Har träffat snubben i fråga vid flera tillfällen. Han var glad, kul, jobbade hårt med sitt skrivande.
Helt enkelt en bra kille. Sen att han är mediakåt och ja... så är det väll med de flesta kidsen från söder.

Han nämndes på Colbert report när han twittrade på sveriges konto: http://feber.se/webb/art/245092/sveriges_officiella_twitterkon/
Citera
2012-09-18, 17:41
Bannlyst
Om ni inte fattat det så är jerkus mannen ni skvallrar om. Till och med känt för mig

Intervjuar bland annat flashbackkändisar : http://nyheter24.se/sok/flashback

Verkar väl vara en hygglig prick så där som vemsomhelst.
Senast redigerad av Attributt 2012-09-18 kl. 17:43.
Citera
2012-09-18, 18:01
Medlem
Jack är säkert en trevlig prick. Tyvärr saknar han helt och håller både hederlighet och integritet när det gäller sin s k journalistik. Han agerar helt i linje med Twitter-vänsterns kommunikéer, det vill säga ger uttryck för kulturrelativism och identitetspolitik, vurmar för "anti-rasism" och mångkultur (trots att Jack har bott på rasrena Södermalm i hela sitt liv), och hjälper till att upprätthålla och förstärka kårandan inom journalistiken. Jack Werner är en sådan person som med nöje brölar om pressfrihet hit och dit när det gäller vänsterjournalister och får många likes och retweets, men aldrig skulle komma på tanken att gå till försvar för Rushdie, Vilks, Horst Mahler, Hennix eller andra som har fått sin yttrandefrihet inskränkt. Eller hur, Jack?
Citera
2012-09-18, 18:39
Medlem
Har dålig koll på Jerkus aka Jack Werner.

Men är det inte snubben som drev/driver en skämtsida med påhittade
nyheter? Lite fyndigt ibland, men det är inte hysteriskt roligt
direkt....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in