2012-08-26, 12:33
Medlem
fenylalanins avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15310621.ab

Citat:

En personbil körde i förmiddags rakt in i ett hus i Huddinge söder om Stockholm.

– Den har krockat in i en betongstolpe som är en del av huset, säger Stefan Persson, stationsbefäl på Södertörnspolisen.

Polisen är just nu på platsen och väntar på en bärgningsbil. Det är ännu oklart hur kollisionen i villakvarteret kunde inträffa.

– Jag tror det är en genomfartsled.

Enligt uppgifter från polisen påverkar inte skadorna på betongstolpen husets konstruktion.

– Men någon som är mer byggkunnig får väl senare avgöra skadornas omfattning, säger Stefan Persson.

Toyotan som krockade in i huset är efterlyst av polisen sedan i början av juli i år då den stals på en parkering i Skärholmen.

Mer info, någon?
Citera
2012-08-26, 13:47
Medlem
ps870s avatar
Ser ut att vara på Häradsvägen 118. Skulle det inte regna så förbannat skulle kunna kolla på plats.
Citera
2012-08-26, 14:30
Medlem
styrlunds avatar
Ser ju ut som bilen använts som murbräcka. På adressen som skrevs här finns ett företag skrivet. Företagets ändamålsbeskrivning kanske ger en hint på vad som var intressant i huset.
Citera
2012-08-26, 15:01
Medlem
Kenty-59s avatar
Har inte bandidos en klubblokal på den vägen, vill minnas jag läst det i en annan tråd..
Citera
2012-08-26, 15:17
Medlem
ps870s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Har inte bandidos en klubblokal på den vägen, vill minnas jag läst det i en annan tråd..

Det är inte Bandidos huset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in