• 1
  • 2
2012-08-25, 19:30
Medlem
Perfektionists avatar
Jag frågade min mamma och systrar det idag, de titta på mig som jag våldtagit en baby och dödat småvalpar därpå. Efter detta sade min äldsta syster, och jag citerar ordagrant:" ställ inte den frågan någonsin igen, hör du det? Folk kommer tro att du är nazist, galen eller helt enkelt lider av aspergers, i värsta fall kanske du blir påhoppad". Min mamma tittade bara på mig helt förstummad, som att orden ej kunde komma ur henne.

Var gärna kortfattade och koncis. Här på flashback hyllas han rejält av diverse nationalister - och de verkar ju intelligenta och sakkunniga.

Tacksam för hjälp!

Ber om ursäkt om jag retar upp någon, jag är enbart nyfiken och ute efter att bli mer som er andra.
2012-08-25, 19:35
Medlem
Mördare har alltid väckt avsky hos människor. Tyvärr är människan för dum och lätthjärntvättad att han/hon inte kan längre än vad tidningarna skriver. Berätta för dom om alla krig som USA har startat och hur "god" Stoltenberg är som skickar norska soldater att kriga och döda.
2012-08-25, 19:37
Medlem
Parnborrs avatar
För att han dödade barn?
2012-08-25, 19:38
Medlem
Perfektionists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastskallen
Mördare har alltid väckt avsky hos människor. Tyvärr är människan för dum och lätthjärntvättad att han/hon inte kan längre än vad tidningarna skriver. Berätta för dom om alla krig som USA har startat och hur "god" Stoltenberg är som skickar norska soldater att kriga och döda.

Han som släppte atombomb i Hiroshima, dvs amerikanska piloten udner andravärldskriget och döda ca 100.000 civila - varför fick han en medalj och var behandlad som en hjälte fram tills hans död som 90 åring?
2012-08-25, 19:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Parnborr
För att han dödade barn?
Den yngsta var 14 , då är man inte barn längre.
2012-08-25, 19:41
Medlem
killen30s avatar
Börja tänk och skaffa dig emapti tex, då kommer du nog på varför. Kan ju hjälpa dig, vad hade du tänk om mannen som precis "pissat" på ditt barn? Å andra normala friska medborgare brukar hata mördare rätt enkelt att förstå
Senast redigerad av killen30 2012-08-25 kl. 19:43.
2012-08-25, 19:44
Medlem
Perfektionists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killen30
Börja tänk och skaffa dig emapti tex, då kommer du nog på varför. Kan ju hjälpa dig, vad hade du tänk om mannen som precis "pissat" på ditt barn? Å andra normala friska medborgare brukar hata mördare rätt enkelt att förstå

Jag är 25 år. har inget barn. Haft 3 flickvänner, blev dumpad av 2.
2012-08-25, 19:44
Medlem
Skinrippers avatar
För att han dödade islamiseringsälskare och i dagens samhälle får man inte säga eller göra något som kan tolkas som ett hot mot Islam och deras övertagande av europa.
2012-08-25, 19:54
Medlem
killen30s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfektionist
Jag är 25 år. har inget barn. Haft 3 flickvänner, blev dumpad av 2.

Har inga barn jag heller. Men föddes med just empati och kan leva mig in hur det nog skulle kunna upplevas att få sitt barn slaktat på en ö av ett as. Men helt kan man aldrig veta, men kan känna medlidande dock. Så svaret på din fråga är väl bla just empati därav att folk hatar mördare. Och mamman hatar nog för att någon lekt döden och tagit ifrån dem det finaste som de har.

Vad tror du dina anhöriga hade tänk om du varit på ön och fått en kula i skallen. Hade d älskat killen?
Senast redigerad av killen30 2012-08-25 kl. 20:00.
2012-08-25, 19:55
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badbollen123
Den yngsta var 14 , då är man inte barn längre.

Nej då är det klart att man är mogen för en kula i pannan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfektionist
Han som släppte atombomb i Hiroshima, dvs amerikanska piloten udner andravärldskriget och döda ca 100.000 civila - varför fick han en medalj och var behandlad som en hjälte fram tills hans död som 90 åring?

Jepp Jepp.. så fungerar USA's moral. "In god we trust"..visst är det ironiskt?
Såg du vad amerikanerna skrev när USA vann finalen i fotboll? "Där fick ni för Pearl Harbor"
Bannlyst
Jag funderar på att skriva brev till honom, vore ju riktigt häftigt om han svarade
Någon som vet adressen till Ila man ska skicka?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in