Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Min tanke är att om det finns ett dedikerat förmodererat forum så uppstår inte problemet med att flytta trådar till ett forum som egentligen inte är avsett för den typen av frågeställningar.
I vilken utsträckning menar du att det är ett problem? Att de rutiner som i dagsläget finns ska behållas är inte uppe för diskussion, och då handlar det om huruvida det finns tillräckligt med underlag för att skapa detta forum. Nu är jag visserligen lite tankspridd ibland, men jag kan inte dra mig till minnes att det startats ett trettiotal passande trådar på sistone, och där någonstans brukar gränsen gå för att skapa ett nytt forum.
För mig som moderator är det inget problem att lyfta över en handfull trådar om året, så den aspekten behöver du inte ta hänsyn till.
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Tja det är ju din tolkning, jag ser det som att det gnälls på så väl TS som postare för att man inte riktigt är belåten med hur admin valt att instruera.
Tja, den tolkningen får stå för dig, men den som följer instruktionerna har så vitt jag kan se inte gjort sig förtjänt utav något gnäll.