Citat:
Ursprungligen postat av
gubbrora
Men en enkel fråga,ni som hävdar att jag har fel. Visa konkret vad i mina uppgifter som är felaktigt och redovisa vilka uppgifter som är korrekta och källa som styrker era uppgifter. Egen uppfunna uppgifter räknas inte som fakta
Har fel om vad?

Vad pratar du om?
Du gör detta mycket tycker jag, du kommer med vaga och osammanhängande påståenden och kräver sedan att bli motbevisad med siffror och statistik.
Sedan när bevisen oundvikligen inte lyckas leva upp till dina vaga och odefinierade krav så skriker du triumferande att du har vunnit och att allt dina motståndare har att komma med är pladder.
Istället kan väl du, då du representerar åsikter som går emot konsensus i tråden, understödja dina argument med källor som styrker dina påståenden. Det är ju trots allt lämpligt att du föregår med gott exempel och håller dig själv till samma standard du applicerar på andra.
Du kan ju börja med att klart och tydligt och med oberoende och pålitliga källor redogöra för ditt påstående att Expressen och Aftonbladet har 6 miljoner dagliga läsare tillsammans.