Citat:
Ursprungligen postat av
b0llarnAiDig
Då är frågan, är det kvällstidningarnas fel som haft skvaller/snyft/trams-formaten åtminstone så länge jag kan minnas, eller är det du som helt enkelt tycker att världen ska anpassa sig efter dig?
Alla som har en åsikt vill vara med och förändra världen.
Citat:
Ursprungligen postat av
b0llarnAiDig
Vill du inte ha en könssjukdomar så knulla inte utan kondom, vill du inte spela golf så gå inte till en golfbana, vill du inte ha lungcancer så rök inte, vill du inte ha snyfthistorier så läs inte tramstidningar och hitta en som passar dig istället och låt dom som vill läsa tramset läsa sitt trams.
Jag har inte sagt att man ska förbjuda något. Det jag säger är att jag saknar nyheter med kvalitet. Tyvärr så verkar ALLA TIDNINGAR göra på samma sätt; de vinklar och hittar på nyheter istället för att skriva något viktigt.
Det som ger Expressen och Aftonbladet en särställning är att de ibland tycks kämpa för det antiintellektuella. Man skulle kunna starta en helt ny tråd på det temat.
Tyvärr kommer nog inte tidningsdöden på grund av dålig kvalitet och varierande politisk propaganda, utan det handlar nog mer om att alla nyheter är gratis på tv och på internet och att folk är för snåla för att betala för en blaska där hälften ändå bara är reklam.