2012-08-22, 18:42
Medlem
Har lagt ut lite annonser på blocket och har märkt ett upprepande mönster som är sjukt irriterande. Personen kontaktar en och säger att han vill köpa produkten och vill veta när han kan komma och kolla på den. När jag svarar när jag kan så svarar de inte. De är också helt omöjliga att få tag på. Ibland har man haft lite längre konversationer via sms/mail, men precis när man tror att de ska slå till så försvinner de.
Ska det vara så jävla svårt att säga att de ångra sig? Någon annan som har märkt detta fenomen?
Citera
2012-08-22, 18:50
Medlem
Gurreboi1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maximerat
Har lagt ut lite annonser på blocket och har märkt ett upprepande mönster som är sjukt irriterande. Personen kontaktar en och säger att han vill köpa produkten och vill veta när han kan komma och kolla på den. När jag svarar när jag kan så svarar de inte. De är också helt omöjliga att få tag på. Ibland har man haft lite längre konversationer via sms/mail, men precis när man tror att de ska slå till så försvinner de.
Ska det vara så jävla svårt att säga att de ångra sig? Någon annan som har märkt detta fenomen?
Brukar hända ganska ofta för mig. Skit i dem bara. Dem är väll inte intresserade.
Citera
2012-08-22, 18:55
Medlem
cannaBes avatar
Har också märkt detta. Jag inbillar mig själv att de flesta av dem hittar samma vara för billigare pris någon annanstans.. Men det kan ju såklart vara ett syndrom som vissa har, att de skriver på alla möjliga saker som skulle kunna vara intressant bara för att kolla hur mycket de kan få ner priset.
Citera
2012-08-22, 21:16
Medlem
Jag ar den har personen!

Ibland for jag kommer pa att det inte ar vart att aka sa langt, ibland for att tiden inte passar mig och jag orkar inte rodda upp tid som passar bada (om man antagligen har helt olika scheman) ibland for att jag hittar samma grej billigare och / eller narmre, ibland for att jag andrar mig om inkopet. Jag ger sallan en anledning till varfor det rinner ut i sanden. Vet inte riktigt varfor...
Citera
2012-08-22, 22:05
Medlem
bertil-under-brons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoogi
Jag ar den har personen!

Ibland for jag kommer pa att det inte ar vart att aka sa langt, ibland for att tiden inte passar mig och jag orkar inte rodda upp tid som passar bada (om man antagligen har helt olika scheman) ibland for att jag hittar samma grej billigare och / eller narmre, ibland for att jag andrar mig om inkopet. Jag ger sallan en anledning till varfor det rinner ut i sanden. Vet inte riktigt varfor...

För att du är en lat fitta? Svårt att skriva, "Tack, men jag är inte intresserad längre något annat har dykt upp..."?
Citera
2012-08-22, 23:43
Medlem
Kan det kanske inte ha att göra med att man inte vill göra personen besviken, trots att den uppenbarligen blir ännu mer upprörd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in