Citat:
Ursprungligen postat av
Ballalaila
Nej, KJ var inte med Lisbeth hela tiden, men Engström han var med Palme hela tiden. Sitter på huk brevid honom helt tills polisen kommer.
Är KJ sinnesjuk.. blind.. förståndshandicappad? Eller varför ser hon ingen Engström?
Det ni håller på med är bara strunt, ärlig talat. Engström var inte där. Det fattar alla som läst materialet.
Engström kom senare. Stämmer även bra med hans uppgift att ungdomarna redan var framme vid Olof när han anlände.
Hage:
"Ur mitt konkreta synsätt, jag vet inte jag har för mig att det står någon, två människor kanske lite vid sidan om bortom taxin, en liten bit ifrån."
"Dom hade huvudet mot platsen. Jag vet inte, det är svårt att säga men ungefär som man har en
ljusare halsduk mot en mörkare kappa, att man lägger märke till att det var framåt."
Sedan finns "benryckaren":
"FHL Lars Jonsson: Hörde du någon annan människa i närheten som fällde kommentarer om vad som hade inträffat?
Anna Hage: Nej det var bara som ett surr, jag tittade bara upp den gången när jag såg henne och sen så tittade jag upp, det var någon som började rycka i benen eller någonting, i Olof Palmes ben och då så sa jag det att han låg så bra som han låg och så sa jag någonting vad håller du på med,..."
Engström.var där helt enkelt. Efter att han blev avsnäst av Hage drog han troligtvis sig tillbaka och höll dig i skymundan.
En sak är dock säkert. Ingen av sekteristerna har läst materialet i någon nämnvärd utsträckning. Här utgör Xuken ett undantag, men ni andra verkar endast plocka fragment från tidigare inlägg i tråden, som i sin tur innehåller felaktigheter.
Det är därför det alltid blir fel.