Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 15:39
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niklasgl87
Man kan slänga det mesta av Anders O spekulationer, önsketänk m.m. också i så fall.
Man ska inte förakta papperskorgar.

Det "tråkiga" i kråksången är att LÖSNINGEN inte var mer värd än en lapp med en minnesanteckning om den tyska vinregionen Rheingau mellan Wiesbaden och Rüdesheim.

AO bottnar åtminstone i materialet. Det är mer än man kan säga om "Stigfinnaren" Klas Gs partsinlaga kryddad av önsketänkande och nebulösa hypoteser.
Citera
Igår, 15:42
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBarnaby
Ja det finns en hel del osäkra uppgifter, det vi vet med säkerhet (via stämpelklockan) är att Engström var på väg att lämna byggnaden ett par minuter före mordet och var sedan borta i 15-20 minuter, oklart vad han gjorde under den tiden.

Du verkar missat att AO faktiskt påstår att tiden SE var ute på Sveavägen var kortare än 15-20 min.

Men du har kanske inte läst AOs text eftersom du redan "vet" att den påhittade GM-SE är skyldig?

Du verkar också missat att "mannen som hjälpte till vid livräddningsförsöken på OP" var in på Bohemia efter mordet?
Citera
Igår, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Man ska inte förakta papperskorgar.

Det "tråkiga" i kråksången är att LÖSNINGEN inte var mer värd än en lapp med en minnesanteckning om den tyska vinregionen Rheingau mellan Wiesbaden och Rüdesheim.

AO bottnar åtminstone i materialet. Det är mer än man kan säga om "Stigfinnaren" Klas Gs partsinlaga kryddad av önsketänkande och nebulösa hypoteser.

Man kan värdera materialet annorlunda tydligen. Anders O spekulerar och önsketänker mycket tyvärr.
Citera
Igår, 15:44
Medlem
MrBarnabys avatar
Citat:
Du verkar missat att AO faktiskt påstår att tiden SE var ute på Sveavägen var kortare än 15-20 min.

Men du har kanske inte läst AOs text eftersom du redan "vet" att den påhittade GM-SE är skyldig?

Du verkar också missat att "mannen som hjälpte till vid livräddningsförsöken på OP" var in på Bohemia efter mordet?
Nej jag vet inte att han är skyldig, däremot tror jag att han är det.
Senast redigerad av MrBarnaby Igår kl. 16:02.
Citera
Igår, 16:08
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Man kan värdera materialet annorlunda tydligen. Anders O spekulerar och önsketänker mycket tyvärr.

Ja rödvinssmedjan på Västkusten har bevisat det om inte annat.
Senast redigerad av ursprungligen Igår kl. 16:13.
Citera
Igår, 16:11
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBarnaby
Nej jag vet inte att han är skyldig, däremot tror jag att han är det.

Många tror att Elvis lever. Själv tror jag inte det.

När det gäller SE anser jag att "alla ska trivas" och då är väl en trivselmisstanke mot SE kanske en tröst i MOP-mörkret.
Citera
Igår, 16:30
Medlem
Citat:
Många tror att Elvis lever. Själv tror jag inte det.

När det gäller SE anser jag att "alla ska trivas" och då är väl en trivselmisstanke mot SE kanske en tröst i MOP-mörkret.

Klart det är trevligt att misstänka SE, det ÄR faktiskt det. Fin hobby.

Men det är något med det att om man försöker släppa misstanken så känner man innerst inne att man gör något fel.

Jag kan säga att jag instinktivt misstänker Engström. Han ÄR svår att komma runt OCH svår att släppa.

Bara att skratta åt det här, det bjuder jag på!
Citera
Igår, 17:16
Medlem
Citat:
Ja rödvinssmedjan på Västkusten har bevisat det om inte annat.

Även KP, Melander och de andra i sista PU om inte annat.

https://www.youtube.com/watch?v=yUZch1XlSxA
Citera
Igår, 17:27
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Även KP, Melander och de andra i sista PU om inte annat.

https://www.youtube.com/watch?v=yUZch1XlSxA

Nu var varken JO eller överåklagare LG speciellt imponerade av deras slutsatser, så varför man ska fastna i förlegade påhitt när det finns ny modern forskning både från JO och överåklagare LG som friar den verkliga SE från misstankarna begriper jag inte riktigt.

Vuxensagan SE som GM saknade helt tyngd när den granskades av expertpanelen i Lund också, även det ett exempel på utmärkt genomförd modern forskning. *)

Många här i tråden skriker sig hesa om och hoppar på allt nytt som framförs om SE.

De högst skrikande tycks dock något omodernt ha fastnat i tiden lite grann och verkar inte förstått den allra modernaste forskningen om SE.

Edit: *) "Professor Dahlman mördade vuxensagan SE som GM i mockförhandlingssalen med logik".
Senast redigerad av ursprungligen Igår kl. 17:32.
Citera
Igår, 17:31
Medlem
Citat:
Nu var varken JO eller överåklagare LG speciellt imponerade av deras slutsatser, så varför man ska fastna i förlegade påhitt när det finns ny modern forskning både från JO och överåklagare LG som friar den verkliga SE från misstankarna begriper jag inte riktigt.

Vuxensagan SE som GM saknade helt tyngd när den granskades av expertpanelen i Lund också, även det ett exempel på utmärkt genomförd modern forskning.

Många här i tråden skriker sig hesa om och hoppar på allt nytt som framförs om SE.

De högst skrikande tycks dock något omodernt ha fastnat i tiden lite grann och verkar inte förstått den allra modernaste forskningen om SE.

Lennart G har inte ens basala kunskaper när det gäller Palmemordet. Ett skämt att hänvisa till Lisbets felaktiga utpekande av CP och andra väldigt osäkra vittnen t ex Inge M.
Citera
Igår, 17:40
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Lennart G har inte ens basala kunskaper när det gäller Palmemordet. Ett skämt att hänvisa till Lisbets felaktiga utpekande av CP och andra väldigt osäkra vittnen t ex Inge M.

Det är ett stort skämt att peka ut mördaren genom körsbärsplockning också.

Du verkar inte läst AOs slutsatser på Gunnar Walls blogg som är den mest moderna forskning vi har om SE för tillfället.

Edit: AO påstår att det inte fanns vändkors i tunnelbanan 1986, vilket är något jag anser att han faktiskt missat. Annars är hans genomgång väldigt habil.
Senast redigerad av ursprungligen Igår kl. 17:44.
Citera
Igår, 17:51
Medlem
Citat:
Det är ett stort skämt att peka ut mördaren genom körsbärsplockning också.

Du verkar inte läst AOs slutsatser på Gunnar Walls blogg som är den mest moderna forskning vi har om SE för tillfället.

Edit: AO påstår att det inte fanns vändkors i tunnelbanan 1986, vilket är något jag anser att han faktiskt missat. Annars är hans genomgång väldigt habil.

Det finns andra som pekar ut t ex CA och CP (till och med i utgivna böcker) genom körsbärsplockning. Inte fel då enligt dig?

AO spekulerar och önsketänker en hel del också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in