• 1
  • 2
2012-08-21, 19:28
Medlem
LF8s avatar
Morsning i ntet!

Som topic lyder s undrar jag lite kort och koncist:

Blir man fortfarande redout av att cleara och sen rka? DVS fr jag rda gon om jag frst tar cleareyes och sen rker?

Personligen knns det inte som att man borde bli det men vill inte ta chansen och har inte tid att prova.

Ursktar om liknande trd redan finns, men jag kunde inte fr mitt LIV hitta.

hr grna av er annars gr jag det igen!

peace!
Citera
2012-08-21, 19:30
Medlem
tjyvtjompas avatar
det r lugnt fr mig iaf, tar det medan jag mekar och gr sen ut p en promenad helt kritvit i gonen
Citera
2012-08-21, 19:40
Medlem
Ja =)
Citera
2012-08-21, 20:30
Medlem
STRATOFORTRESSs avatar
Varfr inte strunta i att skriva en lng trdstart och helt enkelt bara.. testa! Det r p dig det ska funka!
Citera
2012-08-22, 02:43
Medlem
Tycker att det brukar funka rtt bra med att ta det innan. Inte lika bra som om man tar det efter dock
Citera
2012-08-22, 12:46
Medlem
Jag droppar oftast innan jag ger mig ut p dagen d min klirr hller runt 8h s hinner man gra det mesta
Citera
2012-08-22, 16:53
Medlem
r det bara jag eller blir gonen vitare n vad dom var innan man tog clear-eyes?
Citera
2012-08-22, 22:53
Medlem
Dr.Muggless avatar
Mina gon blir aningen vitare med droppar n vad de r nr jag r helt nykter (har testat ta i bara ena gat). Spelar nog ingen strre roll om man tar en droppe i vardera ga antingen fre/efter man rkt. Droppen har vll egentligen bara en funktion: att dra ihop blodkrlen i gat eller vad de nu gr och om de nu varar i ca 6-8h s blir nog inte effekten olika. Rtta mig om jag har fel?
Citera
2012-08-22, 23:02
Medlem
Nathersans avatar
Vart kper man cleareyes?
Citera
2012-08-22, 23:05
Medlem
ThingThings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nathersan
Vart kper man cleareyes?

Inte insatt och anvnder inte Clear Eyes sjlv, men det verkar finnas p eBay till rimliga priser.
Citera
2012-08-22, 23:12
Medlem
greathamzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nathersan
Vart kper man cleareyes?
Blatte affrer i frorten
Citera
2012-08-22, 23:16
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Muggles
Mina gon blir aningen vitare med droppar n vad de r nr jag r helt nykter (har testat ta i bara ena gat). Spelar nog ingen strre roll om man tar en droppe i vardera ga antingen fre/efter man rkt. Droppen har vll egentligen bara en funktion: att dra ihop blodkrlen i gat eller vad de nu gr och om de nu varar i ca 6-8h s blir nog inte effekten olika. Rtta mig om jag har fel?
Jag tror inte att dom har ngon annan effekt n att terfukta gonen och dess slemhinnor, fr det funkar precis lika bra med vanlig nssprej som med cleareyes.

Hller med om att gonen blir vitare n vad dom brukar vara!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in