2012-08-21, 17:06
Bannlyst
Uppdaterar samma uppdateringar flera gånger.

Eller är det olika uppdateringar?

Vad gör jag för att få den att sluta uppdatera samma uppdateringar?

Säkerhetsuppdatering för Microsoft .NET Framework 4 på Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows 7, Windows Server 2008 x86 (KB2487367)

Installationsdatum: ‎2012-‎08-‎21 03:38

Installationsstatus: Slutfördes

Uppdateringens typ: Viktig

Ett säkerhetsproblem har identifierats och skulle kunna tillåta en angripare att komma åt information från ett Windows-baserat system som kör Microsoft .NET Framework. Du kan skydda datorn genom att installera uppdateringen från Microsoft. När du har installerat uppdateringen måste du kanske starta om datorn.

Mer information:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=242826

Hjälp och support:
http://support.microsoft.com

Säkerhetsuppdatering för Microsoft .NET Framework 4 på Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows 7, Windows Server 2008 x86 (KB2487367)

Installationsdatum: ‎2012-‎08-‎20 10:11

Installationsstatus: Slutfördes

Uppdateringens typ: Viktig

Ett säkerhetsproblem har identifierats och skulle kunna tillåta en angripare att komma åt information från ett Windows-baserat system som kör Microsoft .NET Framework. Du kan skydda datorn genom att installera uppdateringen från Microsoft. När du har installerat uppdateringen måste du kanske starta om datorn.

Den här uppdateringen korrigerar problem med stabilitet, tillförlitlighet och prestanda i Microsoft .NET Framework 4. När du har installerat uppdateringen kan du behöva starta om datorn.
Senast redigerad av Mangkulturen 2012-08-21 kl. 17:08.
Citera
2012-08-21, 17:12
Bannlyst
Har haft samma jävla problem med NET Framework 4 på Windows XP jag klickade i "meddela mig inte ytterligare angående denna uppdatering" det har tjatats som fan med denna uppdatering.
Citera
2012-08-21, 17:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av barkborren
Har haft samma jävla problem med NET Framework 4 på Windows XP jag klickade i "meddela mig inte ytterligare angående denna uppdatering" det har tjatats som fan med denna uppdatering.

För mig är det 5 uppdateringar. Jävligt störande är det. Då datorn blir stående och uppdaterar när man stänger av den.
Citera
2012-08-21, 17:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mangkulturen
För mig är det 5 uppdateringar. Jävligt störande är det. Då datorn blir stående och uppdaterar när man stänger av den.
På min ena dator blev jag så förbannad så jag tog bort Net Framwork
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in