2012-08-20, 19:55
Medlem
En norsk undersökning InFact har gjort för VG Nett visar att 22% av de tillfrågade kvinnorna tycker att män har blivit för mjuka eller feminiserade. 41% av kvinnorna i Oslo svarar att de tycker att män har blivit för mjuka.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10067902

(Möjlighet att rösta finns)

Jag gissar att några tar illa upp av sådana här undersökningar medan andra tycker att det är kul och intressant. Vad tycker ni om undersökningen och resultatet?
Citera
2012-08-20, 19:57
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Det verkar ju som att folk blir mer och mer feminina, tyvärr. Det är inget man kan hjälpa, bara att jag är emot feminina killar och bögar.
Citera
2012-08-20, 19:58
Medlem
Rifter666s avatar
Är väl ganska väntat. Männen i Sverige och Norge är i stor del mjuka fjollor. Finns inget gott ur det.
Citera
2012-08-20, 19:59
Medlem
micro113s avatar
De får väl åka över gränsen eller utanför Oslo och ragga helt enkelt.
Citera
2012-08-20, 20:00
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Inte precis oväntat resultat. Betänk då att det är i Norge, undrar vad resultatet av en undersökning skulle bli i Sverige.
Citera
2012-08-20, 20:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
Är väl ganska väntat. Männen i Sverige och Norge är i stor del mjuka fjollor. Finns inget gott ur det.
Fel slutsats.

Var är talet högt för den åsikten. Jo i Oslo.

Var är invandringen hög. Jo i Oslo.

Lite bättre slutledningsförmåga har du väl ändå än att komma till slutsatsen att det betyder att svenskar i Sverige är för mjuka... eller?
Citera
2012-08-20, 20:04
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Lite bättre slutledningsförmåga har du väl ändå än att komma till slutsatsen att det betyder att svenskar i Sverige är för mjuka... eller?

Norrmän och Svenskar har väldigt lika samhällen. Männen i båda länderna är feminiserade fjollor. Allra helst i storstäderna.
Citera
2012-08-20, 20:08
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Norrmän och Svenskar har väldigt lika samhällen. Männen i båda länderna är feminiserade fjollor. Allra helst i storstäderna.
Jag är faktiskt beredd att hålla med dig. Överallt i storstäderna ser man såna där bögiga/fjolliga män.
Citera
2012-08-20, 20:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Du gillar mer maskulina män alltså. Jaja.

Faktum kvarstår dock - svaret är högt där invandringen är hög. Höll din tes borde Oslo-jäntorna tycka att det fanns fler maskulina män än övriga landet där invandringen är lägre.
Citera
2012-08-20, 20:15
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Citat:

Faktum kvarstår dock - svaret är högt där invandringen är hög. Höll din tes borde Oslo-jäntorna tycka att det fanns fler maskulina män än övriga landet där invandringen är lägre.
Är svaret högre för att det finns fler invandrare?
Citera
2012-08-20, 20:17
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
Är svaret högre för att det finns fler invandrare?
Svaret är högre där det finns fler invandrare - de ingår givetvis i det referensmaterial de tillfrågade har eftersom de är en del av deras samhälle.
Citera
2012-08-20, 20:18
Medlem
Citat:

Men, alla vet att invandrare representerar manlighet medan svenskar/norrmän får stå för det mjuka.

Sedan är denna analys självklart störd så in i helvete då många invandrare och skandinaviska kvinnor ser civiliserat beteende som en svaghet. Det är möjligt att jag inte ser den meterokultur som verkar finnas lika mycket som vissa av er eftersom jag inte bor i en storstad. Min uppfattning är ändå att allt detta tjat om att svenska killar är så mjuka och att invandrare är alfahannarna ser jag dock som ett jävla skitsnack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in