• 5
  • 6
2012-08-18, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akabelieve
Vem försöker du lura? Kom tillbaka när du antingen har en ny eller dyr Porsche.

Läs tråden, gör om gör rätt!

"kenw" undrade vad jag hade för bil som behövde service och reparation varje månad.
Sen var det någon pottfot som trodde att jag hade lån på den och någon annan utan större insikter i bilvärlden som insinuerade att min åldrige far hade betalt den.

Vad tror du själv, är det troligt att den är betald?
Tror du att en 35 år gammal Porsche är en bruksbil eller en hobbybil?
Citera
2012-08-19, 05:56
Medlem
BiffenEks avatar
645:an är fan dyrare att försäkra en M5:an samma årsmodell. Det bör säga en hel del. Den enda gången den drar under litern är när den utsätts för fritt fall.
Jävligt rolig bil, men horans dyr i drift.
Citera
2012-08-19, 13:45
Avstängd
kurt-sunes avatar
Nej det vore direkt pinsamt att köpa en sån med en sådan låg lön. Håll dig till volvo 240 tills du kan köpa den kontant.

Bilaffärer är något av det sämsta man kan syssla med för plånboken.
Citera
2012-08-19, 16:22
Medlem
fjungen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Nej det vore direkt pinsamt att köpa en sån med en sådan låg lön. Håll dig till volvo 240 tills du kan köpa den kontant.

Bilaffärer är något av det sämsta man kan syssla med för plånboken.

Kan man ens få tag på en volvo 240 idag ? Är inte alla omgjorda till rallybilar eller står på skroten totalt sönderkörda av 18-åriga killar med keps..
Citera
2012-08-19, 16:28
Medlem
Riiikards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjungen33
Kan man ens få tag på en volvo 240 idag ? Är inte alla omgjorda till rallybilar eller står på skroten totalt sönderkörda av 18-åriga killar med keps..

Min kompis (vi är 20...) köpte en i veckan. 8000 - den var väldigt fin. Inte en rostfläck eller något. Det enda tror jag vara att bensinmätarN inte fungerade.

Synd att alla kör sönder dem som du säger. Eftersom det aldrig kommer göras så överlägnsa bilar för sin tid som äldre Volvos.

Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in