• 1
  • 2
2012-08-18, 14:07
Medlem
Phal-o-Fuchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Man kan komma i kontakt med likasinnade på nätet vad det än gäller!! Minns den tyska mannen som annonserade efter någon att döda och äta upp. Han fick en hel del svar och valde till sist att datateknikern Bernd Jürgen skulle bli den lycklige.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Armin_Meiwes

Skrämmande på ett sätt
Är lite nyfiken på att testa söka sj på lite olika saker bara för att se vad som kommer upp... Men vet inte om man vågar riktigt ifall sambon skulle hitta det nångång och missförstå Tror hon att jag vill äta upp henne eller gillar att skära i folk osv

Hur tror ni man gjorde innan internet fanns då?
Citera
2012-08-18, 16:58
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phal-o-Fuch
Nja, inte så sugen på att regga mig där är inte så sugen på att gå på något sådant iheller.

Citat:
Tack men vi har ingen "speciel" fetisch vi tillhör dom "vanliga"
BDSM, kinky, djur, träd och allt vad där finns är inget för oss

Citat:
Ingen fara många här på FB startar ju trådar för dom kanske söker saker... jag gör det pga nyfikenhet på sånt som händer i samhället

Värdelös tråd. Du är ändå inte intresserad. Finns ingen motiv att hjälpa till efter det här.
Citera
2012-08-18, 18:54
Medlem
Phal-o-Fuchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Värdelös tråd. Du är ändå inte intresserad. Finns ingen motiv att hjälpa till efter det här.

Bara för att jag inte tänder på samma så betyder väl inte det att jag inte kan vara intreserad?
Är väl bättre att jag är nyfiken än att jag är som många är idag och anser att det är sjukt bara för man sj inte tänder på sånt?
Berätta för mig varför jag inte får vara nyfiken på andra sexualliteter än dom jag sj gillar!

Och sen för den delen så kan ju en sån här tråd vara bra för någon som kanske inte vet hur han/hon ska göra för att få kontakt med likasinnade... bara en enkel sökning sen får den fram infon utan att sj behöver starta en tråd och vänta på svar
Citera
2012-08-31, 16:48
Medlem
puffruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZoteX
Dom hittar väl på Darkside bland annat.

Eller så letar dom väl lite spontant eller lära upp en. Kärringen min håller på och lär upp mig nu.
du verkar ha väldigt långt kvar
syftar på ditt ordval
Citera
2012-08-31, 18:11
Medlem
Fyfan va dum du kommer känna dig Phal-o-Fuch, när frugan din vill att du skall pissa på henne i duschen och sen våldföra dig på henne.
Citera
2013-02-21, 00:49
Medlem
Phal-o-Fuchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiffoMuff
Fyfan va dum du kommer känna dig Phal-o-Fuch, när frugan din vill att du skall pissa på henne i duschen och sen våldföra dig på henne.

Haha, tror att det redan hade kommit fram om hon tänt på något annat med tanke på hur länge vi varit gifta
Citera
2013-02-21, 02:17
Medlem
Dark.Solitudes avatar
Darkside.se
Fetischlife.com
Bdsmkontakter.se

Klubbföreningar
Hemsidan för RFSU
Föreläsningar i ämnet

BDSM triskelen är också ett sätt att "spotta" andra på. För just den sexuella avvikelsen.
(på kläder, nyckelringar etc)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in