• 1
  • 2
2012-08-17, 17:13
Medlem
Phal-o-Fuchs avatar
Nu vänder jag mig till alla er som har dom här "ovanliga" och lite tabubelagda sexualliteterna.
Folk med mer "normala" sexualliteter har ju lättare.

Men hur gör ni som tänder på lite annorlunda saker?
Raggar ni som vanligt och bara hoppas på att ni hittar en partner som gillar samma som ni och som vågar erkänna detta för er?
Citera
2012-08-17, 17:21
Medlem
ZoteXs avatar
Dom hittar väl på Darkside bland annat.

Eller så letar dom väl lite spontant eller lära upp en. Kärringen min håller på och lär upp mig nu.
Citera
2012-08-17, 17:28
Medlem
Phal-o-Fuchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZoteX
Dom hittar väl på Darkside bland annat.

Eller så letar dom väl lite spontant eller lära upp en. Kärringen min håller på och lär upp mig nu.

Men för att detta ska fungera så måste man ju:
1. känna till såna sidor (kanske inte så svårt)
2. våga riskera att "skrämma" sin partner och ev förlora den eftersom "ämnet" är som det är...

Jag personligen vet (visste) inga sidor där folk med tabubelagda sexualliteter kan träffas... och hur får man reda på såna om man inte har såna kontakter?

undrar mest för blev lite nyfiken idag när jag kolla igenom Flashback och hamnade inne på BDSM, osv, osv och tänkte att sånt här hör man inte så mkt från personer IRL
Citera
2012-08-17, 21:24
Medlem
Alla människor är kinky, det gäller bara att locka fram det.
Citera
2012-08-17, 23:39
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phal-o-Fuch
Jag personligen vet (visste) inga sidor där folk med tabubelagda sexualliteter kan träffas... och hur får man reda på såna om man inte har såna kontakter?

Du googlar... så dyker det upp en massa förslag och information bl.a. Darkside. Sedan reggar du dig där och kollar runt och ställer frågor i forumets diskussionstrådar.

Så gjorde jag. Och vips hittade jag h*n som lärde mig mycket jag inte visste (om mig själv).

Lycka till!
Citera
2012-08-17, 23:51
Medlem
Phal-o-Fuchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Du googlar... så dyker det upp en massa förslag och information bl.a. Darkside. Sedan reggar du dig där och kollar runt och ställer frågor i forumets diskussionstrådar.

Så gjorde jag. Och vips hittade jag h*n som lärde mig mycket jag inte visste (om mig själv).

Lycka till!

Nått lycka till behövs inte eftersom jag inte gjort denna tråden för att jag söker någon
Har sambo som är på samma nivå som jag

Så det är internet och google som gäller?
Gäller det alla "udda" sexualliteter som är lagliga i sverige?
Citera
2012-08-17, 23:59
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:

Inget går upp mot att träffa likasinnade att umgås med. Man behöver inte leta efter någon för att gå på kinkyfest. Regga på darkside och kolla i kalendariet. Kanske är det några sociala sammankomster i din närhet som lockar.
Citera
2012-08-18, 00:05
Medlem
Distraughts avatar
Som tidigare skrivare har sagt så är det absolut bästa sättet att helt enkelt regga sig på Darkside, kolla runt, kanske träffa någon därifrån och snacka. Sedan är man vrålkåt så finns det många som gärna skulle vilja lära upp dig (eller nån annan eftersom du nu sa att du har en partner som har samma fetisch. Grattis förresten! ^^).
Citera
2012-08-18, 10:40
Medlem
Phal-o-Fuchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Inget går upp mot att träffa likasinnade att umgås med. Man behöver inte leta efter någon för att gå på kinkyfest. Regga på darkside och kolla i kalendariet. Kanske är det några sociala sammankomster i din närhet som lockar.

Så sådana fester är vanligt?
Nja, inte så sugen på att regga mig där är inte så sugen på att gå på något sådant iheller.

Citat:
Ursprungligen postat av Distraught
Som tidigare skrivare har sagt så är det absolut bästa sättet att helt enkelt regga sig på Darkside, kolla runt, kanske träffa någon därifrån och snacka. Sedan är man vrålkåt så finns det många som gärna skulle vilja lära upp dig (eller nån annan eftersom du nu sa att du har en partner som har samma fetisch. Grattis förresten! ^^).

Tack men vi har ingen "speciel" fetisch vi tillhör dom "vanliga"
BDSM, kinky, djur, träd och allt vad där finns är inget för oss
Citera
2012-08-18, 11:35
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Nått lycka till behövs inte eftersom jag inte gjort denna tråden för att jag söker någon
Har sambo som är på samma nivå som jag

Okej, då missförstod jag dig.

Internet och google är ett enkelt och modernt sätt att hitta nätverk. Skulle tro
att det gäller alla sexualiteter, ja.
Citera
2012-08-18, 13:17
Medlem
Phal-o-Fuchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Okej, då missförstod jag dig.

Internet och google är ett enkelt och modernt sätt att hitta nätverk. Skulle tro
att det gäller alla sexualiteter, ja.

Ingen fara många här på FB startar ju trådar för dom kanske söker saker... jag gör det pga nyfikenhet på sånt som händer i samhället
Som tex nu, man hör typ inget om folk som tänder på djursex, BDSM, strypsex osv men vi vet endå att det finns där.
Och då blev jag nyfiken på hur såna personer kommer i kontakt med varandra eftersom det är en sak man inte gärna talar öppet om
Kanske lite lättare att tala öppet om strypsex än tex djursex men ni förstår säkert vad jag menar
Citera
2012-08-18, 13:53
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ingen fara många här på FB startar ju trådar för dom kanske söker saker... jag gör det pga nyfikenhet på sånt som händer i samhället
Som tex nu, man hör typ inget om folk som tänder på djursex, BDSM, strypsex osv men vi vet endå att det finns där.
Och då blev jag nyfiken på hur såna personer kommer i kontakt med varandra eftersom det är en sak man inte gärna talar öppet om
Kanske lite lättare att tala öppet om strypsex än tex djursex men ni förstår säkert vad jag menar

Man kan komma i kontakt med likasinnade på nätet vad det än gäller!! Minns den tyska mannen som annonserade efter någon att döda och äta upp. Han fick en hel del svar och valde till sist att datateknikern Bernd Jürgen skulle bli den lycklige.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Armin_Meiwes
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in