2012-08-17, 14:54
Medlem
Hejsan!

Jag är en 22 årig kille som är undergiven. På senaste tiden har jag bestämt mig för att jag gärna skulle vilja leka ut mina fantasier där jag blir dominerad av en tjej.

Hursomhelst, så har jag märkt att det är väldigt väldigt svårt att hitta en ung, dominant tjej. Jag har kollat in allt ifrån vanliga dajting sidor, till mer sexsidor så som knullkontakt, ix och klubb6. Jag har även kollat in darkside.

Men, allt jag lyckats hitta är bara äldre damer som är dominanta. Men jag söker tjejer som är runt min ålder (dvs mellan 20 - 25 år), och det verkar vara så svårt att hitta en tjej runt dom åldrarna som är intresserade.
Om man däremot lägger in pengar ibilden, så blev det plötsligare enklare att hitta. Men jag har testat 2 sånna tjejer på cam en gång, och av erfarenhet så verkade dom inte intresserade inom det, och väldigt okunniga inom ämnet. Alltså verkar dom endast intresserade av pengarna, och det är inget jag söker. Vill ha en tjej som vet vad hon gör, men som också är intresserad av det.

Så, jag frågar er som det är ens möjligt att hitta en "riktig" domintant ung tjej i Sverige? Och hur kommer det sig att det är vanligare att äldre damer är mer domintanta än yngre tjejer? Är det så att många unga tjejer inte riktigt hittat sin rätta sida än?
Citera
2012-08-17, 15:00
Medlem
Du letar nog bara på fel ställe. Leta i den "verkliga världen" istället för på nätet är mitt tips
Citera
2012-08-17, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giinaas
Du letar nog bara på fel ställe. Leta i den "verkliga världen" istället för på nätet är mitt tips

Okej, men känns på sätt och viss svårare att leta i den "verkliga världen".. Är ju inte direkt så att jag skulle vilja fråga en random brud på krogen, om hon vill dominera en kille.
Citera
2012-08-17, 15:56
Medlem
Phal-o-Fuchs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av pwencss
Okej, men känns på sätt och viss svårare att leta i den "verkliga världen".. Är ju inte direkt så att jag skulle vilja fråga en random brud på krogen, om hon vill dominera en kille.

Håller faktiskt med TS lite här.
hur skulle det vara lättare att leta i "verkliga världen"?
På nätet står det ju skrivet och man sliper fråga... går man fram till en brud på krogen och frågar om hon är dominant eller undergiven blir det nog lite liv...
Citera
2012-08-17, 16:01
Medlem
Jo, men jag tror att det finns väldigt många dominanta tjejer, och de flesta hänger troligen inte på internet sidor där han har letat efter dom. Att fråga rakt ut är nog ingen vidare bra ide, men han kan ju alltid testa sig fram?
Citera
2012-08-17, 16:11
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Jo, men jag tror att det finns väldigt många dominanta tjejer, och de flesta hänger troligen inte på internet sidor där han har letat efter dom. Att fråga rakt ut är nog ingen vidare bra ide, men han kan ju alltid testa sig fram?

Beror kanske också på hur dominant tjej han söker.
Nu är jag inte så inne i den där världen men vad jag har tyckt mig se så är det ofta ett spel, en sorts lek det där med vem som är dominant och dominerar vem. En verkligt dominant tjej är väl det i vardagen också och inte bara när man sexleker. Mitt intryck är att många så att säga "vanliga" tjejer ofta bestämmer rätt mycket i säg ett förhållande. Om det för ts räcker med en tjej som är bestämmande, kanske lite mer än vanligt så tycker jag att det borde finnas många sådana tjejer. Massor. Kanske det där med att söka irl inte är en så dum ide.
Citera
2012-08-17, 17:44
Medlem
Phal-o-Fuchs avatar
Citat:

Men tänk då om han inte lyckas hitta en som är som han vill... och då kanske det har gtt så långt så han har känslor för henne, då får han välja mellan att leva med en utan att få utlopp för sin sexuallitet, vara otrogen eller lämna någon han gillar.
Tror att TS vill försöka få fram om där finns ett sätt där han kan vara säker på vad tjejen gillar så han vet om det är nått för honom innan han försöker få till det med henne
Citera
2012-08-19, 22:18
Medlem
www.darkside.se finns de. Jag lovar :-)
Citera
2012-08-20, 13:12
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Men jag söker tjejer som är runt min ålder (dvs mellan 20 - 25 år)

Citat:
Vill ha en tjej som vet vad hon gör

Dessa två är riktigt svåra att kombinera. Visst finns det. Men det är markant vanligare att hitta någon som vet vad de sysslar med bland de som är lite äldre.

Att veta vad man sysslar med handlar mycket om självkännedom och erfarenhet. Båda är sällsynta bland unga.
Citera
2012-08-20, 13:35
Medlem
Insanedudes avatar
Går går det säkert, troligen skitsvårt. Jag tycker det är svårt att bara hitta tjejer, att då rikta in sig på tjejer som just gillar just en viss "subkultur" lär väl vara ännu svårare.

Kan ju utveckla frågan lite med att fråga, hur svårt är det för en kille som gillar dominanta lekar att hitta en brud som är villig? ; )

Citat:

Det där är ju ett moment-22 dock. Tvivlar på att även de som är hardcore-fans av dominanta lekar faktiskt går ut med det sådär öppet.
Citera
2012-08-21, 16:21
Medlem
Varför skulle det Inte gå att säga det "rakt ut"? Om det går att säga till en tjej på krogen att man gillar att "leka våldtäkt" och vill göra det med henne borde väl fan motsatsen gå också?
Citera
2012-08-23, 06:25
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Varför inte. Kan ju inte bli annat än antingen gå vägen eller inget alls. Låter som en ide...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in