Citat:
Ursprungligen postat av tweaking
Skräpmänniskor brukar sällan hålla med om vad bra människor tycker för att de är ofta personerna som syndar och inte klarar av att leva upp till någon högre standard. Det brukar stämma till 100%.
Visst, återigen.. bättre än inget, men fortfarande inte till det bättre om pengar går före välfärden för forumet. Dock stödjer jag fortfarande naturligtvis forumet. Det finns ju inget annat som är värt namnet.
Dock återigen, så tror jag att man tappar kvalite precis som TV3 och alla andra kanaler med reklam i det oändliga även om det i det här fallet är mindre. Börjar du förstå liknelsen? Eller tror du själv att TV3 är en akademiker kanal?
Jag läste "admin" tidigare i tråden. Det var välformulerat och klart. Flashback är populärt och drivs med lite medel och behöver stålarna. Även det där med https drog kraft.
I övrigt, fantastiskt arbete Ni också gör moderatorer. Tack för Ert hårda arbete, jag uppskattar det.
Hur stödjer man flashback anonymt? Har en till fråga vad tjänar grundaren av Flashback? Ni moderatorer tjänar..?
S̈́kräpmänniskor brukar även ha hybris och anse sig själv bättre än andra, "bra människor" tenderar att vara mer ödmjuka.
Nej, jag tror givetvis inte att TV3 är en "akademiker kanal" och jag förstod liknelsen från början. Jag förstår även att det finns en gräns för hur mycket man tål och jag anser att det är ganska långt kvar för gemene man. Flashback är nämligen inte till för enbart "bra människor" utan för alla, men det är du så klart redan medveten om.
Av förklarliga skäl vet jag ju mer om driften av forumet och är det något som inte görs så är det att låta pengar gå före forumets bästa.
Vi tjänar som sagt ingenting och varför vi gör det är nog helt individuellt men jag är säker på att vi alla tycker att rätten att få prata om vad som helst utan repressalier är värt att kämpa för.