2005-03-21, 17:04
Medlem
kallebilles avatar
Jag sitter här lite små påverkad och funderar... När det kommer till drogbruk så är andlednigen till att jag inte tar tjack, e, så ofta är att det fuckar upp min verlighets uppfattning. Kanske bara är jag men blir man inte lite skum? Allså inte när man är påtänd utan ngr dagar efter, känns som man är 5-6% utanför om ni förstår vad jag menar? Med andra ord gillar jag min verklighets uppfattning... Tycker ni det är jobbigt att förlora er, eller är det andra biverkningar som håller er borta från knark?

Gillar ifs verkligen hallicugener, fast det är mer som en semester för ngr timmar(för verklighets uppfattnignen då allså).

Och förresten vill jag inte ha ngr svar med referenser till eviga frågor/verklighet...
Citera
2005-03-21, 17:16
Medlem
drakflickans avatar
Jag förstår inte riktigt vad du vill att vi ska svara på och meningen med tråden?
Citera
2005-03-21, 17:32
Medlem
carlinos avatar
Om du känner att du tappar verklighetsuppfattningen dagarna efter du tagit någon drog.
Ja, säg nåt som ändrar verklighetsuppfattnignen och som bara snäpper tillbaka till normalläget på en millisekund. Tror bara det är så att hjärnan ställer om sig efter nuet fast med lite förskjutning. Ehm, nu blev det lite komplicerat här.
Citera
2005-03-21, 23:16
Medlem
Porrpojkes avatar
Tjack är verkligen en drog som fuckar verklighetsuppfattningen...då är det skönare o trippa på hallucinogener...ett par timmar i dreamtillstånd med mycket hallisar som kompisar...då lever livet
Citera
2005-03-21, 23:27
Medlem
ÄlskaMigs avatar
tjack tycker jag aldrig att jag blev "borta" av. min kille blir så där lycklig och övermänniska av tjack men jag blev aldrig det (kombination av mina andra mediciner kanske?). det som vrider skallen av mig (utan att ge mig hallisar för då toppar min vän stilnoct) är benzo. satan i gatan de projekt jag åtagit mig på benzo (bla då jag flyttade till ryssland). och eftersom (iaf jag) tar stora mängder benzo under en längre period blir skadorna av min framfart desto mer märkbara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in