2005-03-21, 00:01
Medlem
Jack Daws avatar
Sum rubriken råder.. det skall heller inte vara någon billig sylta eftsom jag hade tänkt att boka en sittning för en jubilar och hans fru där.

Huvudsaken är att det är ett stiligt ställe samt att maten och servicen är bra dock. Sen spelar det kanske inte extremt stor roll vilket kök som serveras.
Citera
2005-03-21, 10:52
Medlem
Bråkmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack Daw
Sum rubriken råder.. det skall heller inte vara någon billig sylta eftsom jag hade tänkt att boka en sittning för en jubilar och hans fru där.

Huvudsaken är att det är ett stiligt ställe samt att maten och servicen är bra dock. Sen spelar det kanske inte extremt stor roll vilket kök som serveras.
Slottsskänken som ligger i Örebro Slott kanske skulle passa? Riktigt mysigt där inne, med härlig atmosfär!
Servicen är bra, exempelvis berättar servitrisen var rådjuret är skjutet om du väljer att äta rådjur, och är allmänt trevlig, inte så där överdrivet så det blir konstlat, utan bra!
Om du ska boka, försök få bordet längst in till vänster, det är som ett eget rum med vitkalkade tjocka väggar, och härlig känsla!
Citera
2005-03-21, 12:01
Medlem
Perriss avatar
De finaste vi har är Drängen och Ågatan. Fast ska det vara fint som i "jagärfattigmenvillkännamigrik"-fiiint så rekommenderas nog ågatan för sin härliga pinneiröven-attityd. Garanterat dyrast.

/perris
Citera
2005-03-21, 15:04
Medlem
Jack Daws avatar
Tackar för svaren, hoppas också det kommer mer!
Citera
2005-03-21, 15:22
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bråkmakarn
Slottsskänken som ligger i Örebro Slott kanske skulle passa? Riktigt mysigt där inne, med härlig atmosfär!
Servicen är bra, exempelvis berättar servitrisen var rådjuret är skjutet om du väljer att äta rådjur, och är allmänt trevlig, inte så där överdrivet så det blir konstlat, utan bra!
Om du ska boka, försök få bordet längst in till vänster, det är som ett eget rum med vitkalkade tjocka väggar, och härlig känsla!

Skriver under på detta, då min kusin som bor där och våra respetive alltid går ut där när vi hälsar på dem.

Prisnivån är dock rätt hög men vill man smälla på fett har man kommit rätt
Citera
2005-03-22, 00:48
Medlem
Papa Hets avatar
Måste säga att Ågatan 3 håller mycket hög standard + mysfaktor.
Björnstugan är ett bra alternativ.
Citera
2005-03-22, 01:31
Medlem
Jack Daws avatar
Här kommer det förslag fortfarande ser jag,
Mina föräldrar vill alltå äta nåt utomordentligt gott o en trivsam miljo för att sedan stimma drag sig hemåt några vänner eller styra kosan hem till sin bubbepoll likso.
SÅ ställen som stälet om till nattklubb (om det nu inte skulle vara 'mogen'dans går nog bort.
Återigen tack för att svar, skall fit snart själv igen nämligen och då är det ju alltid skoj att veta vad som finns om man vill gå ut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in