Citat:
Ursprungligen postat av Loveaffair
Ja, på vaion ser allt perfekt ut men när jag för över bilderna till min mac tillkommer dessa mappar. Är först och främst ett jävla jobb att ta bort alla mappar (även om det går att markera alla) men är flera år och månader det handlar om. Men det jag är mest rädd för är somsagt att bilder ska falla bort eller bilder som jag raderat uppstår på nytt (vilka endel verkar ha gjort i de där mapparna medan vissa bara är kopior av orginalbilden som ligger brevid).
Eftersom att mapparna är dolda i Windows sa ser du dem inte, eller deras innehall, när du kollar bilder i Utforskaren i Windows. Sa vill du att det ska se ut sa, gör som jag tipsade om tidigare och ta bort dem. Da far du bort allt skit pa en gang.
Citat:
I vilken "datorbutik" kan man få hjälp med sådana specifika frågor? Kan ju inte direkt gå och langa upp datorn på elgiganten och förvänta mig en lösning :P
Mindre butiker "pa hörnan", alltsa datorbutiker som bara säljer datorer och tillbehör, inte stora kedjor som säljer allt fran tandborstar till slipmaskiner