Citat:
Ursprungligen postat av ahasdandhgoesd
Jag har mindre än ett år kvar på min femåriga skuldsanering. I dagarna fick jag insatt 70 000:- (retroaktiva inkomster) och jag vill så GÄRNA behålla dem för mig själv!!! Jag har aldrig hållt mer än 10 000:- i handen, och har varit fattig hela livet. Jag vill med dessa pengar som grund, och skuldfri, börja ett nytt problemfritt liv. FAN DET VILL JAG!!!
Hur gör jag? Räcker det med att ta ut pengarna snabbt som sjutton och säga att man spenderat dem? Gör man något olagligt då?
Har du funderat på vem det är som finansierar din skuldsanering?
Du har inte betalat dina kostnader. Och kommer undan med det. På andras bekostnad. Jävla igel.
Hoppas någon i din omgivning noterar det nytillkomna kapitalet och skvallrar till KFM.
Är du i slutet av en skuldsanering lär du ju veta mer än väl att det bara är att ta ut pengarna, lägga dem i en burk och vänta. Är det som du säger en retroaktiv inkomst kommer den ju dyka upp på deklarationen - och då tror jag din skuldsaneringshandläggare kommer fundera...
Vore ju faktiskt kul om du brände skuldsaneringen så här i slutet och lik förbannat behöver betala tillbaka dina skulder till de du blåst.